به گزارش ایرنا، محمدباقر سعادت روز دوشنبه درجمع خبرنگاران افزود: روحانی در شرایطی دولت را تحویل گرفت که کشور لبه پرتگاه بود و همه ملت شریف ایران حتی کسانی که رقیب ایشان هستند بر این باور بوده و هستند، اما چون انصاف و مروت را پیشه کار خود قرار نمی دهند پیوسته سعی دارند چوب لای چرخ دولت بگذارند.
وی یادآورشد: دکتر روحانی در زمان تحویل گرفتن دولت با تدبیر بالایی که داشت توانست با مذاکرات هسته ای و سایر اقدام ها این وضعیت را سامان بخشیده و کاری کند که تا حدود زیادی به آنچه می خواسته ایم دست پیدا کنیم.
سعادت با اشاره به برخی از دستاوردهای دولت و رییس جمهور گفت: ایشان از شخصیت های کم نظیر است که مقام معظم رهبری نیز بارها به سبب تلاش ها و اقدامات موثر ایشان در پیشبرد اهداف کشور از وی تشکر کرده است.
رئیس ستاد حجت الاسلام روحانی در استان بوشهر افزود: امیدوارم به لطف خدا و با اتحاد و همبستگی و کمال صمیمیت بتوانیم گامی موثر برداشته و در انتخابات آتی نقش تعیین کننده ای داشته باشیم.
وی در خصوص فعالیت های ستاد حجت الاسلام روحانی در دشتستان گفت: ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی افزون بر مرکز این شهرستان در شهرها و بخش های تابعه نیز فعالیت خود را آغاز کرده اند.
وی گفت: اکبر صابری رئیس ستاد شهرستان دشتستان ،سهیلا محمدخانی مسئول کمیته بانوان ستاد دشتستان، شهرام تنگ ارمی مسئول ستاد بخش ارم، کریم جان احمدی مسئول ستاد بخش آبپخش، بهمن صالحی رئیس ستاد بخش شبانکاره، ناصر صیادی رئیس ستاد بخش بوشکان، نامدار عباسی رئیس ستاد بخش آبپخش، محمدکاظم موصلی رئیس ستاد بخش سعدآباد را برعهده دارند.
7213/ 6045** خبرنگار: سیده حلیمه حسینی ** انتشار دهنده: اکبر اقبال مجرد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.