منابع خبری روز پنجشنبه گزارش دادند که در یورش نظامیان صهیونیست به جوانان فلسطینی در شهرک ابودیس واقع در قدس اشغالی، دستکم 24 نفر زخمی شدند.

به گزارش جماران به نقل از پایگاه خبری معا فلسطین، درگیری در اطراف محوطه دانشگاه قدس در شهرک ابو دیس روی داد و نظامیان صهیونیست با شلیک گلوله های پلستیک و گاز اشک آور به سوی جوانان فلسطینی با آن ها درگیر شدند.
بر اساس گزارش هلال احمر فلسطین، 6 جوان فلسطینی بر اثر شلیک گلوله های پلاستیکی زخمی و 18 نفر دیگر نیز بر اثر استنشاق گاز اشک آور آسیب دیدند.
سرزمین های اشغالی چند روزی است که در پی یورش وزیر کشاورزی رژیم صهیونیستی به همراه شماری از شهرک نشینان به مسجد الاقصی، شاهد نا آرامی است.
در همین حال امروز نیز یکصد تن از شهرک نشینان صهیونیست با حمایت پلیس رژیم صهیونیستی از ورودی باب المغاربه به مسجد الاقصی یورش بردند.
این در حالی است که پیشتر وزارت خارجه فلسطین در واکنش به تدابیر شدید امنیتی که رژیم صهیونیستی در ‌آستانه عید فصح در بیت المقدس و نوار غزه اتخاذ کرده،گفت: بیت المقدس تبدیل به یک پادگان نظامی شده است.
مقامات رژیم صهیونیستی به مناسبت عید فصح یهودی به مدت یک هفته در تمامی مناطق فلسطینی کمربند امنیتی ایجاد می کنند.
این اقدام رژیم صهیونیستی در زندگی ساکنان نوار غزه که بیش از 10 سال است، تحت محاصره صهیونیست ها قرار دارند، تاثیر بسیار بدی خواهد داشت. 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 615003
  • منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.