به گزارش ایرنا،‌ آیت الله سید محمد موسوی در خطبه های نمازجمعه این هفته آران و بیدگل افزود: مردم در اعتکاف به سنگر مسجد پناه برده و خود را به خدا بعنوان میزبان می سپارند که امیدواریم امسال شاهد ارتقای کیفی و کمی این مراسم معنوی باشیم.
وی با اشاره به در پیش رو بودن 20 فروردین روز فناوری هسته ای و تبریک به ملت ایران گفت: فناوری هسته ای ضامن پیشرفت و توسعه کشور است.
امام جمعه آران و بیدگل با بیان اینکه شهیدان هسته ای قهرمانان ایران زمین هستند تصریح کرد: ما به برکت قطع رابطه با آمریکا توانستیم با اتکا به جوانان کشور به فناوری هسته ای به عنوان علوم پایه دست پیدا کنیم.
وی با اشاره به قطع رابطه یکجانبه آمریکای مستکبر با جمهوری اسلامی ایران در سال 59 اظهار داشت: امام راحل از این تصمیم آمریکا استقبال کرد و آن را از درست ترین تصمیمات آمریکا در طول زمان برشمرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن محکوم کردن پیوند اتحادیه عرب با صهیونیسم و استکبار جهانی بیان کرد: متاسفانه اکثر کشورهای عضو این اتحادیه همسو با سیاست های آمریکا و صهیونیست قدم بر می دارند.
وی ادامه داد: متاسفانه در نشست اتحادیه عرب در 9 فروردین در اردن شاهدیم که دو تصمیم عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی و تشکیل ائتلاف علیه ایران گرفته می شود که این خیانت بزرگ به جهان اسلام است.
7408/7472 * خبرنگار: حسین منصوری فر * انتشار: محمد جهانگیریان

* آگاهی از آخرین اخبار شهرستان های شمال استان اصفهان در کانال تلگرام ایرنا کاشان:
* لینک های جستجو کانال: irnakashan / https://telegram.me/irnakashan@
*ایمیل: kashan@irna.ir
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.