عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در واکنش به حضور محمود احمدی نژاد برای ثبت نام در دوازدهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری گفت: عملکرد احمدی نژاد و موضع وی کاملا روشن است و موضوع پیچیده ای نیست چرا که ایستادگی در برابر رهبری به مثابه عناد با نطام جمهوری اسلامی است.
 
به گزارش جماران، غلامحسین کرباسچی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در پاسخ به این سوال که برداشت ها از حضور آقای احمدی نژاد در ساختمان وزارت کشور و ثبت نام وی در دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ایران چیست گفت: احمدی نژاد تحلیل ها و حرفهای خودش را دارد ضمن اینکه میتوان برداشت ها از این موضوع را صرفا جنبه ترفند برای تبلیغات دانست.
 
وی در ادامه با اشاره به نامه وی به مقام معظم رهبری در خصوص عدم حضور خود در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 که عنوان کرده بود برنامه ای برای حضور و کاندیداتوری ندارم افزود: با توجه به توصیه رهبری مبنی بر مصلحت نبودن حضور احمدی نژاد در انتخابات این دوره ادعایی که در 6 مهرماه سال گذشته طی نامه ای عنوان کرده بودند خود رد کرده و این رفتاری خلاف نظر رهبری محسوب می شود و میتوان برداشت ها را از این کار عناد با نظام و رهبری دانست.
 
وی در ادامه درباره گمانه زنی هایی که در خصوص رد صلاحیت وی مطرح می شود اظهار کرد: این موضوع آنقدری اهمیت ندارد که بخواهد روی آن صحبت شود ضمن آنکه موضوع تایید و یا رد صلاحیت بستگی به نظر و بررسی های شورای نگهبان دارد و مرجع عالی رسیدگی به صلاحیت ها شورای نگهبان است.
 
کرباسچی در ادامه تاکید کرد: کسانی هستند که مطرح شدن و فراموش نشدن از ذهن جامعه را برای خود امری مهم تلقی می کنند و به هر قیمتی ولو به انجام عمل غیر عادی مانند تغییر موضع و رفتار و یا حتی ثبت نام چند نفری افراد از یک طیف منجر شود.
 
وی با بیان اینکه این چنین رفتارها و عملکرد ها بیشتر ترفتد های تبلیغاتی محسوب می شود تصریح کرد: موضوع حضور در وزارت کشور و ثبت نام برای دور دوازدهم ریاست جمهوری برای این است که با توجه به عملکرد منفی که در دولت نهم و دهم وجود داشت و حداقل نفرتی که بخشی از جامعه از این طیف افراد مشاهده می شوند برآن شدند تا خودشان را مطرح نگه دارند و تز آقای احمدی نژاد این است ضمن اینکه اولویت برنامه های خود بر این مبنا پایه ریزی کرده است.
 
عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در پایان اذعان کرد: استراتژی که آقای احمدی نژاد و اطرافیان وی دادرند صرفا جنبه ترفند تبلیغاتی دارد تا بتوانند در ذهن ها بماند تا بر خود مسجل کنند که ممکن است کسانی به آنها توجه کنند و بنده معتقدم که این چنین رفتارها نتیجه عملی نخواهد داشت.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 614666
  • منبع: ایسکانیوز
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.