به گزارش ایرنا، سید حمید طهایی روز شنبه درنشست گفت وگو دولت و بخش خصوصی که در اتاق بازرگانی البرز برگزار شد، افزود: اجرای سیاست های اقتصاد مقاوتی عزم ملی و همیاری اقشار جامعه را طلب می کند .
وی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی در واقع مسیر توسعه و رهایی از وابستگی ها را هموار خواهد کرد.
طهایی در بخش دیگر از اظهاراتش تولید ملی را زیربنایی تحقق اقتصاد مقاومتی دانست وگفت: پروژه های زیر بنایی بزرگ راهگشای توسعه و رفع مشکلات استان است.
وی رهنمودهای مقام معظم رهبری، تدبیر دولت و تلاش دست اندکاران در موفقیت در برجام را شایان توجه و حرکت به سمت توسعه دانست.
وی اضافه کرد: با برجام توانستیم از حصر اقتصادی رهاشویم.
وی در ادامه اظهاراتش با اشاره به تبلیغات منفی استکبار علیه کشورمان گفت: یک ویژگی مهم برجام آگاه شدن کشورها از حقانیت جمهوری اسلامی است ، چراکه موسسه های اقتصادی در تعامل با ایران از دروغ پردازی های دشمنان ما آگاه و ذهنیت آنها نسبت به ایران و ایرانی تغییر کرد.
طهایی به سفر اخیرش به اسپانیا اشاره کرد و گفت: مسئولان اسپانیا چنین مطرح می کردند که تحت تاثیر تبلیغات منفی آمریکا بازار ایران را از دست داده اند و اکنون درتلاش هستند روابط تجاری با کشورمان را گشترش دهند.
وی در بخشی دیگر با اشاره به سفر پر برکت ریاست جمهوری به این استان گفت: در جریان این سفر 995 میلیارد تومان اعتبار برای استان در نظر گرفته شد.
وی در بخش دیگر از اظهاراتش با اشاره به انتخابات پیش رو ریاست جمهوری گفت: یکی از بزرگترین دستاوردهای جمهوری انقلاب اسلامی ایران داشتن حق رای برای همه است و هرکسی می تواند رای خود را اعلام کند.
7411/ 6155خبرنگار: سیده فرناز مرتضوی ** انتشار دهنده : محمد عزیزپور
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.