ماشاالله طالبی که روزچهارشنبه همزمان با ثبت نام محمود احمدی نژاد برای حضور در چهارمین میزگرد خبرگزاری جمهوری اسلامی در خراسان شمالی در حال تبیین مواضع این جبهه بود در پاسخ به این سوال که اگر آقای احمدی نژاد ثبت نام کند موضوع جبهه مردمی چه خواهد بود گفت : از نظر شخصی معتقدم که احمدی نژاد به لحاظ شرایط شخصیتی، دیگر شرایط گذشته را ندارد و جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی حمایتی از او نخواهد داشت.
وی افزود: آقای احمدی نژاد در سال آخر دوره مدیریت خود شرایطی را ایجاد کرد که اردوگاه اصولگرایان آن روز و اردوگاه جریان انقلابی امروز به کلی با رویکردهای نامناسب او مخالف است.
طالبی گفت: احمدی نژاد امروز هم همان رویکردهای اواخر دولت خود را دنبال می کند و با همان جریان انحرافی هم راستا حرکت دارد، بنابراین جایی در این جبهه پیدا نمی کند.
دبیر اجرایی شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان خراسان شمالی افزود: رویکردهای احمدی نژاد تناسبی با رویکردهای جریان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی ندارد بنابراین نمی تواند در لیست این جبهه قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد: کسی که احمدی نژاد از او حمایت می کند و برای ثبت نام رفته است نیز نشان داده که حلقه ای که موسوم به حلقه انحرافی بود هنوز هم اثرات خود را دارد و بنابراین او هم جایگاهی برای حمایت ما پیدا نمی کند.
دبیر اجرایی شورای جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی استان خراسان شمالی افزود: مواضعی که از احمدی نژاد دیده شده نیز نشان می دهد که او در حال تنظیم برنامه ای است که در مقابل جریان جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی قرار گیرد.
طالبی تصریح کرد: به نظر می رسد اگر احمدی نژاد موفق نشود در انتخابات از فرد مورد نظر حمایت کند به صورت حمایت تلویحی شاید بیشتر به سمت جریان مقابل جریان جبهه مردمی سوق پیدا کند.
وی خاطرنشان کرد: البته تحلیل این را نشان می دهد اما فاصله زمانی زیادی تا پایان تبلیغات مانده است و ممکن است در این زمان شرایط تغییر کند و البته دیدگاههای جبهه مردمی پس از بررسی کلیه جوانب اتخاذ و اعلام می شود.
7185 / 6042
خبرنگار: کبری علی آبادی** انتشاردهنده: علی اصغرافتاده
انتهای پیام
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.