استاندار سمنان گفت: دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران به همراه هیاتی روز پنجشنبه هفدهم فروردین ماه در سفری یک روزه مهمان مردم سمنان خواهد بود.

به گزارش جماران، محمدرضا خباز روز سه شنبه در نشست شورای اداری استان سمنان در سالن یادگار امام(ره) استانداری افزود: دکتر روحانی به همراه هیاتی از مسوولان کشوری، روز پنجشبه هفدهم فروردین برای افتتاح و بازدید از تعدادی طرح به سمنان سفر می کند. 
وی با بیان اینکه این سفر طرح محور است، افزود: رئیس جمهوری در سفر به سمنان برخی طرح ها را به صورت حضوری و برخی طرح ها را ازطریق ویدیوکنفرانس افتتاح خواهد کرد. 
خباز با اشاره به سفر سال گذشته کاروان تدبیر و امید به استان سمنان، افزود: دستگاه های اجرایی، نظارتی و امنیتی باید بهتر از سفر سال گذشته کاروان تدبیر و امید، عمل کنند و آمادگی کامل داشته باشند. 
دکتر حسن روحانی رئیس جمهوری در سفر کاروان تدبیر و امید در قالب بیست وششمین سفر استانی سی ویکم فروردین 95 مهمان مردم سمنان بود. 
استان سمنان با 702 هزار و 360 نفر جمعیت، مجموعه ای از کویر ،جنگل و کوهستان است و گنجی از ذخائر قابل توجه معدنی، بناهای تاریخی و زمینه گردشگری، خاک حاصلخیز برای پرورش انواع محصولات کشاورزی به استان چهار فصل مشهور است. 
استان سمنان اکنون 80 درصد تولید نمک، حدود 45 درصد تولید گچ و بیش از 90 درصد ذخایر زئولیت و سلستین کشور و حدود هزار و 800 واحد صنعتی و تولیدی دارد و ظرفیت گردشگری این استان با توجه به داشتن حدود 800 اثر تاریخی ثبت شده در فهرست آثار ملی و بیش از هزار اثر تاریخی، مذهبی و طبیعی بسیار بالاست. 
استان سمنان 9.7 میلیون هکتار وسعت، بیش از پنج میلیون هکتار کویر و 352 هزار هکتار عرصه های جنگلی دارد. 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.