استاندار البرز گفت: از تمامی دست‌اندر‌کاران در هیات‌های اجرایی، نظارتی و صندوق‌های انتخابات انتظار می‌رود که بر اصول حاکم بر انتخاباتی سالم، پایبند باشند.

‌به گزارش جماران، سید حمید طهایی در «دهمین نشست ستاد انتخابات استان البرز» با تاکید بر لزوم حفظ و مراقبت از اعتماد مردم نسبت به عملکرد مجریان انتخابات گفت: در این رابطه سابقه عملکرد چندین ساله ما در وزارت کشور گواه بارزی بر اقدامات غیرجانبدارانه محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: از تمامی دست‌‌اندر‌کاران در هیات‌های اجرایی، نظارتی و صندوق‌های انتخابات انتظار می‌رود که بر اصول حاکم بر انتخاباتی سالم، پایبند باشند.
طهائی با اشاره به ضرورت اجتناب ناظران و مجریان انتخابات از ایجاد شائبه ‌گفت: در صورت مشاهده هر‌گونه تخلف، برخورد قانونی اعمال خواهد شد.
وی افزود: از اصحاب رسانه، صاحب نظران، بزرگان و ائمه محترم جمعه انتظار می‌رود که برای ارشاد، راهنمایی و همراهی مردم و نامزدهای انتخابات دریغ نکنند.
استاندار البرز با اشاره به اینکه فرمانداران باید نکات کلیدی و ضروری انتخابات را به اطلاع کاندیداها برسانند، خاطر نشان کرد: چارچوب قوانین مشخص است و در این رابطه فرمانداران مطالب اختلافی و خارج از اختیارات مربوطه را در اظهارات خود مورد توجه قرار دهند.
وی گفت: مسئولان انتظامی و امنیتی در حال رصد جدی امور بوده و اقدامات پیشگیرانه خود را دریغ نخواهند کرد و با مطالب هنجارشکنانه برخورد قانونی خواهد شد.
طهائی افزود: امید است مردم شریف ایران همچون دوره‌های گذشته با حضور در پای صندوق‌های رای وظیفه دینی و شرعی و حق مسلم خود را به نحو مطلوب انجام دهند.
وی اضافه کرد: با برگزاری انتخابات سالم اهتمام ویژه‌ای برای حفاظت از رای مردم به عنوان حق‌الناس و تبعیت از مقام معظم رهبری داریم و در این راه درصدد پاسداشت آرمان‌های امام راحل (ره) و خون شهدا هستیم.
استاندار البرز گفت: از مردم شریف انتظار می‌رود از حق رای خود استفاده کرده و با حضور در پای صندوق‌های رای، برای انتخاب افرادی کاردان، لایق و خوش‌سابقه در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ایفای نقش کنند.
وی افزود: با استعانت از خداوند متعال در این راه موفق و مؤید خواهیم بود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.