وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: در بخش دفاع آن چیزی که محصول کار همه عناصر درگیر در آن است، بحث ایجاد امنیت و دفاع از منافع ملی است که باید در سطحی قرار گیرد که باعث اعتمادآفرینی شود.

 

به گزارش جماران ، سردار حسین دهقان در حاشیه همایش ملی بهره‌وری دفاعی، طی سخنانی در جمع خبرنگاران، با اشاره به مفهوم بهره‌وری در مقوله دفاع، اظهار کرد: در بخش دفاع آن چیزی که محصول کار همه عناصر درگیر در آن است، بحث ایجاد امنیت و دفاع از منافع ملی است که باید در سطحی قرار گیرد که باعث اعتمادآفرینی شود.

وی افزود: هر سازمان و ملتی با محدودیت منابع مواجه است و باید منابع محدودش را به گونه‌ای به کارگیرد که بتواند بیشترین خروجی مورد نظرش را از آن دریافت کند.

وزیر دفاع تاکید کرد: در نیروهای مسلح به دلیل وجود عنصر فرماندهی، یک اراده به نوعی متمرکز بر نیروها اعمال می‌شود و انتظار می‌رود که ما نسبت به بقیه سازمان‌های عمومی وضعیت متفاوتی را داشته باشیم.

وی در پایان تاکید کرد: امروز در بحث تولید، آموزش و به کارگیری تجهیزات، این‌گونه نیست که ما یک سیستم و سلاحی را طراحی کنیم و در اختیار نیروهای مسلح بگذاریم و رهایش سازیم. افراد به کارگیرنده این سلاح‌ها آموزش کاملی می‌بینند و با بازبینی دوره‌ای که می‌شود سعی می‌کنیم که آنها را در بهترین وضعیت نگه داریم.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.