آموزش و پرورش کردستان با صدور اطلاعیه ای مدارس تعدادی از شهرستان های استان را در مقاطع مختلف برای نوبت های صبح و بعدازظهر یکشنبه یکم دی تعطیل اعلام کرد.

 

به گزارش جماران و بر اساس این اطلاعیه، به دلیل لغزندگی معابر، برودت شدید هوا و حجم وسیع برف در معابر عمومی و بسته بودن برخی از مسیرهای روستایی، روز یکشنبه یکم اسفند 95 کلیه مقاطع تحصیلی و مدارس شهرستان های سقز، بانه و منطقه زیویه در سطح شهر و روستا و در نوبت صبح تعطیل است. 
هم چنین آغاز بکار کلیه مدارس سطح شهر و متوسطه اول و دوم روستایی مریوان ساعت 9 صبح بوده و مدارس ابتدایی روستایی مریوان نیز در نوبت صبح تعطیل است.
بر اساس این اطلاعیه در شهرستان بیجار و منطقه کرانی نیز مراکز پیش دبستان و مدارس ابتدایی سطح شهر و کلیه مدارس روستایی در نوبت صبح تعطیل اعلام می گردد . 
به گزارش اداره کل هواشناسی کردستان، با توجه به تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی، طی امروز شنبه تا صبح چهارشنبه استقرار جریانات پایداری را بر سطح استان خواهیم داشت و برای امروز در برخی نواحی استان پدیده قابل توجه وزش باد پیش بینی شده است.
در روزهای یکشنبه تا سه شنبه بدلیل پدیده وارونگی دما، غبار صبحگاهی(کاهش کیفیت هوا) در بعضی شهرهای استان از جمله سنندج و سقز پیش بینی می شود.
تداوم سرما و یخبندان شبانه تا صبح سه شنبه در منطقه پیش بینی می شود که بتدریج در طول روز سه شنبه تا آخر هفته از شدت سرما کاسته می شود.
در سال تحصیلی جاری در کردستان بیش از 280 هزار دانش آموز در مقاطع مختلف مشغول تحصیل هستند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.