پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران -تهران

اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد ؛

احتمال کولاک برف در ارتفاعات استان تهران

اداره کل هواشناسی استان تهران با پیش بینی تداوم بارش ها طی 2 روز آینده در مناطق مختلف استان، از احتمال آبگرفتگی معابر شهری، لغزندگی جاده های کوهستانی و کولاک برف در ارتفاعات خبر داد.

به گزارش جماران ، اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد ، با تقویت سامانه بارشی از اواخر وقت امروز تا اواخر روز دوشنبه بارش ها در سطح استان شدت یافته به نحوی که بارش در قسمت های جنوبی و مرکزی به صورت باران و در قسمت های شمالی و ارتفاعات به صورت برف خواهد بود. 
دراین گزارش با اشاره به اینکه طی این مدت احتمال کولاک برف در ارتفاعات استان تهران وجود دارد، پیش بینی شده از اواخر وقت دوشنبه به تدریج از میزان ابرناکی(فشردگی ابرها) کاسته می شود. 
اداره کل هواشناسی استان تهران، کمینه و بیشینه دمای هوای پایتخت در روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه شنبه را به ترتیب (1 و 6)، (0 و 5) و (0 و 8) درجه سانتیگراد پیش بینی کرده است. 
براساس این گزارش، ورامین با 11 درجه سانتیگراد بالای صفر و فیروزکوه - امین آباد با 8 درجه سانتیگراد زیر صفر به ترتیب گرمترین و سردترین نقاط استان تهران در 24 ساعت گذشته بودند. 
اداره کل هواشناسی استان تهران همچنین با اشاره به بارش برف در مناطق شمالی ، مه و لغزندگی معابر به رانندگانی که قصد تردد در مسیرهای کوهستانی استان را دارند توصیه کرده خودروی خود را به تجهیزات زمستانی به ویژه زنجیر چرخ مجهز کنند. 
* برای اطلاع از اخبار متنوع انتشار یافته در شبانه روز با کانال ایرنا استان تهران در تلگرام به نشانی IRNATEHRAN@ همراه شوید. 

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.