فرزند آیت‌الله هاشمی گفت: به شرط مطالعه وصیت‌نامه پدرم محل دفن ایشان مشخص خواهد شد در حال حاضر بین قم و حرم امام بحث است با توجه به اینکه پدر پیش از این نسبت به دفن در جوار حرم حضرت معصومه ابراز علاقه کرده بودند و از طرفی علاقه خاصی هم به امام داشتند ما در تصمیم‌گیری سختی قرار داریم اما در ‌‌نهایت محل دفن تا ساعت ۱۲ مشخص خواهد شد.

به گزارش جماران ، یاسر هاشمی در حاشیه مراسم وداع با پیکر آیت‌الله هاشمی عنوان کرد: ضمن تشکر از محبت و وفاداری مردم از دیروز شاهد صحنه‌های عجیبی هستیم و من هنوز این صحنه‌ها را باور نمی‌کنم.

او افزود: یقین داریم که محبت مردم و دعاهای آن‌ها بدرقه راه پدرمان است. پدرم دغدغه مردم را داشت امروز حضور مردم برای ما تسلی است.

فرزند آیت‌الله هاشمی در مورد محل دفن آیت‌الله هاشمی عنوان کرد: برادران و خواهران ما با مشورت مسئولان تصمیم گرفتند تشییع پیکر پدر ساعت ۱۰ صبح از مقابل دانشگاه تهران انجام شود.

یاسر هاشمی گفت: به شرط مطالعه وصیت‌نامه پدرم محل دفن ایشان مشخص خواهد شد در حال حاضر بین قم و حرم امام بحث است با توجه به اینکه پدر پیش از این نسبت به دفن در جوار حرم حضرت معصومه ابراز علاقه کرده بودند و از طرفی علاقه خاصی هم به امام داشتند ما در تصمیم‌گیری سختی قرار داریم اما در ‌‌نهایت محل دفن تا ساعت ۱۲ مشخص خواهد شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.