نخست‌وزیر عراق با اشاره به دروغ‌پردازی مخالفانش درباره انفجارهای اخیر در پایتخت، اظهار داشت این طرف‌ها از خون بی‌گناهان در نزاع‌های سیاسی استفاده می‌کنند.

 

به گزارش جماران  به نقل از الجزیره، «حیدر العبادی» نخست‌وزیر عراق، امروز- چهارشنبه- در کنفرانس مطبوعاتی هفتگی خود، اعلام کرد که در پی انفجارهای روز دوشنبه شهرک «الصدر» در بغداد، برخی طرف‌ها از خون بی‌گناهان در درگیری‌های سیاسی استفاده می‌کنند.

العبادی تصریح کرد، طرف‌های سیاسی بایستی هرگونه اطلاعاتی درباره انفجارهای اخیر در بغداد دارند را به دستگاه‌های امنیتی ارائه دهند.

نخست‌وزیر عراق با اشاره به دروغ‌پردازی‌ها درباره انفجارهای شهرک صدر که به کشته شدن ۴۰ نفر منجر شد، کرد برخی طرف‌ها درباره انفجارهایی سخن می‌گویند که اتفاق نیفتاده است.

وی با بیان این‌که برخی طرف‌ها درخصوص اوضاع امنیتی عراق بزرگ‌نمایی می‌کنند، گفت: «برخی طرف‌ها هستند که ستون پنجم به‌شمار می‌روند و این اوضاع را بزرگ جلوه می‌‌دهند... آنها شخص وی را هدف قرار داده‌اند در حالی‌که وی تنها در پی سلب رای اعتماد پارلمان، از قدرت کنار می‌رود.»

نخست‌وزیر عراق خاطرنشان کرد، سرنگون کردن وی با این طریق و آن هم در حالی‌که عراقی‌ها با دشمنی سرسخت یعنی داعش می‌جنگند، ممکن نیست.

منبع:ایلنا

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.