فرمانده هشت سال دفاع مقدس به تهاجم فرهنگی و جنگ‎های سایبری دشمن اشاره کرد و گفت: ما در مقابله با این تهاجم و جنگ‎ها می‎توانیم با چنین جلساتی جوانانمان را به افکار انقلابی تجهیز کنیم و برای مقابله با جنگ نرم به میدان بفرستیم.

به گزارش جماران، سردار مرتضی قربانی در یادواره شهدای کربلای 4 که در مسجد امام محمد باقر(ع) لشکر 30 پیاده گرگان برگزار شد با بیان اینکه یادواره شهدا درصدد آن است که ما را از خسران نجات دهد اظهار داشت: یادواره شهدا بسیار زیبا و هوشیاردهنده است و در این مراسم باید جوانان و نوجوانان حضور پرشور داشته باشند.

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس به تهاجم فرهنگی و جنگ‎های سایبری دشمن اشاره کرد و گفت: ما در مقابله با این تهاجم و جنگ‎ها می‎توانیم با چنین جلساتی جوانانمان را به افکار انقلابی تجهیز کنیم و برای مقابله با جنگ نرم به میدان بفرستیم.

وی یادآور شد: امروز جوانان ما باید به حماسه‎ای که امام خمینی(ره) ایجاد کرد و انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و دشمنی‎هایی که در برابر انقلاب اسلامی ایجاد شده آگاه شوند.

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه جوانان ما با این آموزه‎ها آشنا نیستند، گفت: ما باید یادواره و مراسم‎های گرامیداشت شهدا را غنیمت بشماریم و بتوانیم از ظرفیت شهدا برای نسل جوان استفاده کنیم.

قربانی با بیان اینکه پس از 8 سال دفاع مقدس بودجه‎ها و اعتبارت لشکرها از 100 درصد به 10 درصد رسید و همه این بودجه‎ها صرف بازسازی کشور شد، افزود: بیش از 2 میلیون جمعیت مرزنشین ما پس از 8 سال دفاع مقدس اسکان داده شد و ما توانستیم که خرابی‎های هشت سال دفاع مقدس را آباد کنیم.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی دست از سر انقلاب اسلامی بر نمی‎دارد، گفت: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی 7 میلیون بشکه نفت می‎فروختیم و دارایی‎ها و ثروت این کشور را آمریکایی‎ها به تاراج می‎بردند.

فرمانده لشکر کربلای 25 کربلا در هشت سال دفاع مقدس یادآور شد: هفته‎ای نیست که مقام معظم رهبری در مورد فرهنگ ایثار و شهادت سخن نگوید و یا دیداری با رزمندگان، ایثارگران و خانواده شهدا نداشته باشد.

قربانی با بیان اینکه پس از هشت سال دفاع مقدس افرادی بودند که درصدد نابودی سپاه و ارتش برآمدند، یادآور شد: امام خمینی(ره) از دستاوردهای ما حفاظت و صیانت کردند و فرمودند "ارتشی و سپاهی یک لشکر الهی".

وی اظهار کرد: ما با ارتش قدرتمند عراق که بزرگترین ارتش زمینی منطقه بود در دوران دفاع مقدس مقابله کردیم و امروز به واسطه تجربیات هشت سال دفاع مقدس و عنایت خداوند اقتدار و صلابت پیدا کرده‎ایم.

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس یادآور شد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در سال 1363 سپاه پاسداران و ارتش 36 میلیون ایرانی توانستند 60 گروه و حزب مسلح را نابود کنند و در این سال‎ها 120 جاسوس انگلیس و جاسوس حزب توده توسط ارتش دستگیر شدند.

قربانی اظهار داشت: با همه توان ابرقدرت‎های جهانی در برابر انقلاب اسلامی ایستادند و هر چه در توان داشتند برای مقابله با انقلاب اسلامی گذاشتند.

وی به برگزاری اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان اشاره کرد و افزود: الگوی وحدت در هفته وحدت با پیام زیبا و تاثیرگذاری که مقام معظم رهبری برای این اجلاسیه بیان کردند با برگزاری این کنگره به نمایش گذاشته شد.

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس یادآور شد: با رهبری امام خمینی(ره) ما در برابر تهاجم سراسری دشمن که به پیکر نظام وارد شد در دوران دفاع مقدس ایستادیم و جنگ را مدیریت کردیم.

 منبع: تسنیم

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.