یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه نشست سه جانبه مسکو برای انسجام بیشتر در تحولات سوریه برگزار شده است گفت: این نشست نشان می‌دهد که این ائتلاف امتیاز بالاتری برای ورود به اصلاح زیرساخت های توسعه ای دارد و می تواند در آینده سوریه تاثیرگذار باشد.

به گزارش جماران، علیرضا رحیمی  با اشاره به حضور ظریف در نشست سه جانبه مسکو برای بررسی تحولات اخیر در سوریه گفت: با نگاهی به روابط ایران و مسکو به خصوص در مورد تحولات سوریه می‌توان این موضوع را فهمید که ائتلاف ایجاد شده بین ایران، سوریه و روسیه توانسته کارآمدی را در تحولات سوریه به خصوص در موضوع آزادی حلب داشته باشد. پیش‌بینی می‌شود که با این نشست انسجام بیشتری را در آینده شاهد باشیم.

وی ادامه داد: این ائتلاف تنها به دنبال مدیریت صحنه و عملیات نیست و نگاه بلند مدتی به حوزه سوریه دارد،‌ چون در دراز مدت زیرساخت های سوریه نیاز به اصلاح و توسعه دارد که این ائتلاف امتیاز بالاتری را برای ورود به این حوزه بعد از جنگ خواهد داشت.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در پایان تاکید کرد که نشست سه جانبه مسکو می تواند در آینده سوریه تاثیر گذار باشد چون به صورت مشخص موضوع هماهنگی بیشتر برای تحولات فعلی سوریه در دستور کار قرار دارد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.