گروه تروریستی داعش از «رخدادی قریب‌الوقوع» و تاسیس «۱۰ ولایت» در کشورهای عربی حوزه خلیج‌فارس خبر داده است.

گروه تروریستی داعش از «رخدادی قریب‌الوقوع» و تاسیس «۱۰ ولایت» در کشورهای عربی حوزه خلیج‌فارس خبر داده است.

به گزارش جماران، به نقل از السومریه‌نیوز، ‌ یک منبع امنیتی عراق اعلام کرد، یکی از خطیب‌های داعش در خطبه روز جمعه در مسجدی در غرب موصل، از «لحظه‌ای موعود» در کشورهای عربی حوزه خلیج‌فارس خبر داد.

این منبع تصریح کرد، این خطبه با خشم و تهدید همراه بود و خطیب داعش در این سخنرانی، «حاکم استانبول» (در اشاره به رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهوری ترکیه) را به خونریزی بیشتر تهدید کرد.

این منبع افزود، شاید بتوان مهم‌ترین مسائل جنجالی ذکر شده را توقف اعزام داعشی‌ها از سایر مناطق به موصل خواند که بر این اساس، «ابوبکر البغدادی» رهبر این گروه تروریستی دستور داده است عناصر داعش بیس از یک‌سال در کشور‌هایشان بمانند و منتظر فرا رسیدن «لحظه موعود» باشند.

به گفته این منبع امنیتی عراقی، خطیب داعش همچنین در مورد نزدیک بودن تاسیس «۱۰ ولایت» در کشورهای عرب حوزه‌ خلیج‌فارس خبر داده و اعلام کرده است، داعش جنگ در منطقه «الباب» سوریه را به «جهنمی برای نیروهای ترکیه» تبدیل کرده است.

گروه تروریستی داعش پیش از این نیز بسیاری از کشور‌ها را تهدید و طرح‌های خود برای گسترش یافتن در کشورهای خلیج‌فارس و دیگر نقاط جهان را اعلام کرده است.

منبع:ایلنا

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.