حدادعادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب گفت: پیش از پیروزی انقلاب، انتخابات در کشور معنایی نداشت و سفارت‌های خارجی هرکه را می‌خواستند به مجلس می‌فرستادند. با پیروزی انقلاب اسلامی در شرایطی هستیم که هیچکدام از نمایندگان مجلس نمی‌توانند بگویند که من صددرصد در مجلس بعدی حضور دارم. این نشان می‌دهد فرآیند انتخابات کاملا موثر و شفاف است.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایلنا، رئیس شورای ائتلاف گفت: رهبری انقلاب از ابتدای سال بارها بر موضوع اهمیت مشارکت در انتخابات تاکید کردند و خواسته ایشان این است که همه تلاش کنیم تا این انتخابات به بهترین شکل ممکن انجام شود. اما باید مراقب هم باشیم که تمام علت دشمنی دشمنان این است که مردم را ناراضی کرده و آن‌ها را از نظام جدا کنند. هدف اصلی همه این تحریم‌ها که از ابتدای پیروزی انقلاب بر ملت ایران تحمیل کردند این بود که مردم از نظام جدا شوند و ما باید با تلاش برای افزایش مشارکت این توطئه را خنثی کنیم.

غلامعلی حدادعادل در  گردهمایی سراسری کانون اصناف کمیته اقتصادی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با تبریک تصویب قانون اصلاحیه نظام صنفی در مجلس، گفت: اصناف در اغتشاشات سال گذشته همانند دوران دفاع مقدس و همزمانی که دشمن حساب ویژه‌ای روی آنان باز کرده بود، امتحان آبرومندانه‌ای پس دادند و ایمان، واقع‌بینی و دشمن‌شناسی خود را نشان دادند و وظیفه ماست که قدردان آنان باشیم.

وی افزود: امروز همه می‌دانیم که مردم مشکلات اقتصادی دارند و باید برای رفع این مشکلات تلاش کنیم. اصناف افرادی هستند که با دغدغه‌ها و نگرانی‌های مردم بی‌واسطه ارتباط دارند و مشکلات را از نزدیک می‌بینید و درک می‌کنید. درخواست ما از اصناف این است که همانند سنت و سیره بزرگان اصناف که مدارا با مردم را مایه رزق و برکت می‌دانستند عمل کنند؛ چرا که انتظار مردم و نظام از اصناف، انصاف است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به در پیش‌ بودن انتخابات مجلس دوازدهم گفت: رهبری انقلاب از ابتدای سال بارها بر موضوع اهمیت مشارکت در انتخابات تاکید کردند و خواسته ایشان این است که همه تلاش کنیم تا این انتخابات به بهترین شکل ممکن انجام شود. اما باید مراقب هم باشیم که تمام علت دشمنی دشمنان این است که مردم را ناراضی کرده و آن‌ها را از نظام جدا کنند. هدف اصلی همه این تحریم‌ها که از ابتدای پیروزی انقلاب بر ملت ایران تحمیل کردند این بود که مردم از نظام جدا شوند و ما باید با تلاش برای افزایش مشارکت این توطئه را خنثی کنیم.

وی یادآور شد: پیش از پیروزی انقلاب، انتخابات در کشور معنایی نداشت و سفارت‌های خارجی هرکه را می‌خواستند به مجلس می‌فرستادند. با پیروزی انقلاب اسلامی در شرایطی هستیم که هیچکدام از نمایندگان مجلس نمی‌توانند بگویند که من صددرصد در مجلس بعدی حضور دارم. این نشان می‌دهد فرآیند انتخابات کاملا موثرو شفاف است.

حدادعادل تاکید کرد: امروز وظیفه ما این است با شرکت در انتخابات و تشویق اطرافیان و نزدیکان به حضور پای صندوق‌های رای، شکر نعمتی را که امام راحل برای این ملت بوجود آورد را بجا بیاوریم.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با تاکید بر لزوم توجه به خواسته‌ها و پیگیری مطالبات اصناف، گفت: خانواده بزرگ اصناف در سراسر کشور، حق دارند در مجلس نماینده داشته باشند و باور من این است اگر همکاری و اعتماد با اصناف افزایش پیدا کند بسیاری از مشکلات راحت‌تر حل می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.