بهاء نورالدین، سیاستمدار مستقل عراقی گفت: اگر نیروهای سیاسی اصلی برای اصلاح اوضاع اقلیم کردستان از خود نرمش نشان ندهند، اوضاع اقلیم آشفته تر خواهد، زیرا این اوضاع بدون انجام تغییرات و اصلاحات واقعی نمی‌تواند به خوبی به پیش برود.

به گزارش جماران؛ بهاء نورالدین، سیاستمدار مستقل عراقی با هشدار درخصوص تداوم بحران حقوق کارکنان اقلیم کردستان، گفت: اوضاع اقلیم به سمت انفجار مردمی به پیش می رود.

بهاء نورالدین در گفتگو با خبرگزاری «المعلومه» با بیان اینکه چالش‌های متعددی فراروی شهروندان اقلیم کردستان قرار دارد که بارزترین آنها اوضاع وخیم اقتصادی با توجه به عدم پرداخت حقوق نزدیک به یک میلیون کارمند اقلیم، همراه با نگرانی از پیامدهای بمباران ها و ترورها ازسوی ترکیه است،گفت:اوضاع اقلیم کردستان در آستانه انفجار مردمی است، زیرا نیمی از جمعیت اقلیم با فقر مواجه هستندو از کشمکش های سیاسی و اختلافات بین دو قطب اقلیم یعنی خانواده های بارزانی و طالبانی، نگرانی های زیادی وجود دارد.

 اگر نیروهای سیاسی اصلی برای اصلاح اوضاع اقلیم کردستان از خود نرمش نشان ندهند، اوضاع اقلیم آشفته تر خواهد، زیرا این اوضاع بدون انجام تغییرات و اصلاحات واقعی نمی‌تواند به خوبی به پیش برود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.