کاظم صدیقی خطیب موقت نماز جمعه گفت: سپاه بازوی مردم است و این هشداری بود به کسانی که چشم طمع به مردم ما دوخته‌اند تا بدانند جای امنی در هیچ نقطه‌ای زیر این برای آن‌ها نیست.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایلنا، خطیب موقت نماز جمعه گفت: سپاه بازوی مردم است و این هشداری بود به کسانی که چشم طمع به مردم ما دوخته‌اند تا بدانند در هیچ نقطه‌ای برای آن‌ها جای امنی نیست.

حجت‌الاسلام کاظم صدیقی در خطبه‌های امروز نماز جمعه تهران با اشاره به تقوا گفت: آن روزی که هیچ کس پناه ندارد متقین در پناه‌گاه هستند و بهشت سفره آن‌ها است.

خطیب این هفته نماز جمعه تاکید کرد: لحظه‌ای با پیامبر و امیرالمومنین بودن، با شهدای کربلا و شهید سلیمانی بودن قابل مقایسه با هیچ لحظه‌ای نیست.

وی افزود: انسان آن معیتی که با پیامبران و امامان بعد از مرگ دارد را باید در زندگی تجریه کند و باید خودش را آماده کند به تا به قله خصایص زندگی برسد. ماه رجب آدمی را در مسیر خدا و درست می‌برد تا زندگی برای وی خوشگوار شود.

صدیقی گفت: ماه رجب، ماه ویژه است. مقام معظم رهبری در جمع ائمه جماعت توجه به ماه رجب را تذکر دادند. ائمه همیشه احسان دارند اما سفره رجبیه‌شان خاص است. انسان در ماه رجب می‌تواند معرفت به علی و اولاد علی را به چشم خودش ببیند. 

وی ادامه داد: ما چه بدهی به اهل بیت داریم؟ همه زندگی ما بدهی به ائمه است. دعا راه انبیأ است.

صدیقی گفت: دوشنبه شبی که گذشت سپاه همیشه قهرمان انتقامش را با فرستادن موشک‌ها در دور کشور سوریه و عراق گرفت. در ادلب سوریه مقر تروریست‌ها را هدف قرار داد و در اربیل مواضع صهیونیست‌ها مورد هدف قرار گرفت و برگ زرینی در اقدامات خودش قرار داد. چند نکته شایان توجه است؛ نخست هدف قرار دادن این ۲ مقر را در ۲ کشور آغاز انتقامش قرار داد. موشکی که استفاده شد در ادلب سوریه، می‌توانستند از مسیر کرمانشاه بزنند اما هزار و ۲۰۰ کیلومتر از خوزستان زدند تا هشداری برای اسرائیلی‌های بدبخت باشد که همین فاصله را با ما دارند، تا کارهای تروریستی خود را ادامه ندهند، تا این حیوان چموش خطرناک در لاک خودش فرود برود.

وی گفت: سپاه بازوی مردم است و این هشداری بود به کسانی که چشم طمع به مردم ما دوخته‌اند تا بدانند جای امنی در هیچ نقطه‌ای زیر این برای آن‌ها نیست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.