کاظم صدیقی خطیب جمعه تهران با اشاره به موضوع انتخابات گفت : امروز دولتی داریم که عاشق خدمت است نه تشنه قدرت. باید برای شکرگزاری از این نعمت در انتخابات شرکت کنیم. حضور پرشور پای صندوق رأی کودک کشان عالم را مأیوس و حضور کمرنگ در انتخابات، آنها را در پیگیری اهداف شوم‌شان جری‌تر خواهد کرد.

به گزارش جماران؛ حجت‌الاسلام و المسلمین کاظم صدیقی در مراسم نماز جمعه امروز تهران که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد با بیان اینکه مسئله عالم اسلام امروزه، مسئله فلسطین است، گفت: این مسئله را امام راحل از ابتدای انقلاب بیان کرده بودند.

وی افزود: باید همواره امت اسلامی با اعتصام به حبل الله بتوانند فلسطین را از دست غاصبین نجات دهند. عامل نخست این جنایت‌ها در فلسطین اشغالی، آمریکا و دیگر کشور‌های غربی ازجمله انگلیس و فرانسه هستند. جریان غربی که طی ۲۰۰ سال کارشان فقط کشتار، کودتا و جنگ افروزی بوده و مایه تلفات در میان مردم شده است.

وی گفت: امروز جریان غرب بویژه صهیونیست‌ها روی ادامه اشغالگری تمرکز کرده اند، ولی آنان (صهیونیستها) در برابر حماسه نظامی و مجاهدانه یک گروه، عاجز مانده اند.آنچه در فلسطین اتفاق می‌افتد تنها یک خرید زمین توسط یک گروه نیست بلکه یک جریان است، همان‌هایی که بمب اتمی بر سر مردم هیروشیما و ناگازاکی ریختند و یا بومیان سرزمین خود را قتل عام کردند امروز به حمایت گسترده برای غصب سرزمین فلسطین می‌پردازند.

حجت الاسلام صدیقی افزود: حضور انگلیس، فرانسه و آمریکا در متن این جنایات قرار دارد و در راس آن‌ها حکام کشور‌های غربی هستند که فلسطین را برای خود یک فرصت تلقی کرده اند.

وی گفت: اشغالگران غاصب طی این سه ماه هیچوقت به این اندازه در برابر گروه کوچکی که درحال مبارزه با آن‌ها هستند گیر نیفتاده بودند.

خطیب جمعه تهران افزود: اشغالگران در این سه ماه هیچ دستاوردی نداشته بلکه تلفات نظامی و خسارت‌های مالی برایشان به جا گذاشته شده است و شکست نظامی داشته اند. این جزو کیفر‌های الهی است که با این مقدمات، چهره‌های آنان نمایان شد.

صدیقی گفت : آنچه در فلسطین اتفاق می‌افتد تنها یک خرید زمین توسط یک گروه نیست بلکه یک جریان است، همان‌هایی که بمب اتمی بر سر مردم هیروشیما و ناگازاکی ریختند و یا بومیان سرزمین خود را قتل عام کردند امروز به حمایت گسترده برای غصب سرزمین فلسطین می‌پردازند.

وی با بیان اینکه امریکا هیچ زمانی و به طور کلی جریان غرب هیچوقت، این قدر منزوی و منفور نبوده اند افزود: امروز مردم امریکا بیدار شده اند و کسانی که دم از آزادی می‌زنند اجازه اظهار نظر به مردم و دانشمندان خود نمی‌دهند. لیبرال دموکراسی یعنی ویرانگری، کودک کشی و بی قانونی.

صدیقی گفت: امروز جریان مقاومت پیروز است. پیروز جبهه‌ای است که معادل سازی و ایجاد تحول می‌کند و آنی که معادلات را جابجا می‌کند جبهه مقاومت است و در راس آن سید مقاومت اسلام و عرب، سیدحسن نصرالله است، کسی که با حوصله و با هوشیاری و دقت اشغالگران را مستاصل کرده است.

وی افزود: امروز مقاومت معادلات را تغییر داده است و به ویژه مردم مقاوم در یمن اقدامات مؤثری انجام داده اند.

خطیب جمعه تهران در بخش دیگری از سخنان خود گفت: اقدام وحشیانه تروریست‌ها و تکفیری‌ها حادثه تلخی بود و این حادثه را به امام زمان و نایب آن و مردم و فراجا و خانواده این شهدا تسلیت می‌گویم.

وی افزود: از مسئولان امر انتظار می‌رود تا از فراجا از نظر تسلیحاتی و قانونی حمایت‌های لازم را داشته باشند بعد از ۴۴ سال از انقلاب نباید کسی جرات کند به مأمور انتظامی چپ نگاه کند نه اینکه آن‌ها را در داخل کشور ترور کند.

به نوشته خبرگزاری صداوسیما، حجت الاسلام والمسلمین صدیقی با اشاره به موضوع انتخابات گفت : امروز دولتی داریم که عاشق خدمت است نه تشنه قدرت. باید برای شکرگزاری از این نعمت در انتخابات شرکت کنیم. حضور پرشور پای صندوق رأی کودک کشان عالم را مأیوس و حضور کمرنگ در انتخابات، آنها را در پیگیری اهداف شوم‌شان جری‌تر خواهد کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.