حسین علایی استاد دانشگاه با تاکید بر اینکه از دید اسرائیل یک فلسطینی خوب، فلسطینی مرده است، تصریح کرد: بنابراین اسرائیل همیشه در فکر ترور مبارزان فلسطینی و کشتن خانواده‌های آنها است. اسرائیل همیشه به دنبال بهانه های مختلف است تا بتواند فلسطینیان را قتل عام کند و آنها همیشه از اسرائیل بترسند و وحشت داشته باشند.

به گزارش جماران؛ یک استاد دانشگاه با بیان اینکه اسرائیل کودکان فلسطینی را مبارزان بالقوه‌ می‌داند، گفت: رژیم صهیونیستی می داند که این کودکان وقتی بزرگ شوند نهضت والدین خود را ادامه می‌دهند و برای رفع اشغالگری می کوشند.

حسین علایی استاد دانشگاه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران توانا درباره زن‌کشی، کودک‌کشی و جنایات جنگی در غزه، گفت: اسرائیل معتقد است که همه فلسطینینان به ویژه در نوار غزه مزاحم و مخل امنیت دولت یهودی و مشکل اصلی برای بقای رژیم صهیونیستی هستند. بنابراین باید ساکنین نوار غزه آواره، نابود شده و به دریا ریخته شوند.

وی تصریح کرد: اسرائیل حق حیات برای فلسطینیان قائل نیست، زیرا بر این باور است که همه آنها به دنبال بازگشت به سرزمین‌های اشغالی و ساکن شدن در خانه‌های آباء و اجدادی خود هستند. بر همین اساس است که اسرائیل از هیچگونه جنایتی در حق فلسطینیان و مردم غیرنظامی خودداری نمی‌کند و به دنبال آواره کردن، انهدام و کشتن آن‌ها است.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه اسرائیل کودکان فلسطینی را مبارزان بالقوه‌ای می داند که وقتی بزرگ شوند نهضت والدین خود را ادامه می‌دهند و برای رفع اشغالگری می کوشند، افزود: بنابراین همه آنها را دشمن تلقی می‌کند. اصولاً اسرائیل همه فلسطینیان را تروریست می‌خواند،  بویژه زنان و کودکان فلسطینی را حامی تروریسم تلقی می کند. بر همین اساس اسرائیل بر این باور است که باید فلسطینیان تحت کنترل، اسیر و در زندان نگهداری، تبعید و کشته شوند و به جای آنها صهیونیست‌ها در سرزمینشان اسکان یابند.

علایی با تاکید بر اینکه از دید اسرائیل یک فلسطینی خوب، فلسطینی مرده است، تصریح کرد: بنابراین اسرائیل همیشه در فکر ترور مبارزان فلسطینی و کشتن خانواده‌های آنها است. اسرائیل همیشه به دنبال بهانه های مختلف است تا بتواند فلسطینیان را قتل عام کند و آنها همیشه از اسرائیل بترسند و وحشت داشته باشند.

وی با اشاره به کمک آمریکا به رژیم صهیونیستی، گفت: آمریکا به طور مرتب سالیانه حدود چهار میلیارد دلار بلاعوض به اسرائیل کمک می کند. در حال حاضر هم علاوه بر این کمک ها، مبلغ بیش از ۱۴ میلیارد دلار دیگر در اختیار نتانیاهو قرار داده تا فلسطینیان بیشتری را در نوار غزه قتل عام کند و در کرانه باختری بکشد. تقریباً عمده تجهیزات نظامی و جنگ افزارهای اسرائیل از آمریکا تأمین می شود.

استاد دانشگاه تصریح کرد: آمریکا همواره پیشرفته‌ترین تولیدات نظامی خود مثل «موشک های پاترویت»، «گنبد آهنین»، «جنگنده های F۳۵» و بمب های مخرب «سنگرشکن »، « فسفری»، « آتش زا » را در اختیار اسرائیل قرار می دهد تا اسرائیل همواره دارای قوی‌ترین ارتش خاورمیانه باشد.

علایی تاکید کرد: آمریکا بیش از ۲۰۰ کلاهک هسته‌ای در اختیار اسرائیل قرار داده تا رژیم صهیونیستی بتواند برتری مطلق هسته‌ای در منطقه داشته باشد. در واقع بدون حمایت مستمر نظامی، سیاسی و مالی آمریکا از اسرائیل، رژیم صهیونیستی امکان بقا ندارد و به سرعت مضمحل می شود. بر همین اساس است که آمریکا کشورهای عربی را از حمایت از فلسطینیان بازداشته و آنها را وادار به امضای پیمان صلح ابراهیم با اسرائیل کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.