عبدالحسین روح‌الامینی معاون احزاب و تشکل‌های سیاسی شورای ائتلاف رفع مشکلات گرانی ارزاق و مسکن و ایجاد امید در مردم را مهمترین عوامل در مشارکت مردم در انتخابات دانست و فعال شدن تشکلها در ارائه راهکار برای حل این مشکلات را لازمه افزایش سرمایه اجتماعی ائتلاف و کمک به دولت برای غلبه بر مشکلات اعلام داشت.

به گزارش جماران؛ عبدالحسین روح‌الامینی گفت: مهمترین وظیفه امروز تشکلهای سیاسی اجتماعی کادر سازی از نسل جوان است.

دومین نشست شورای مرکزی و هیئت اجرایی و دبیران احزاب شورای ائتلاف نیروهای انقلاب خراسان رضوی به میزبانی جامعه اسلامی کارگران و با حضور نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی عبدالحسین روح‌الامینی برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه حمیدرضا ترقی رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب استان خراسان رضوی ضمن خیر مقدم به  روح الامینی با اشاره به تاریخچه و نحوه شکل گیری شورا در استان خراسان رضوی گفت: اکثریت قریب به اتفاق تشکلهای اسلامی انقلابی استان عضو شورای ائتلاف هستند و این شورا زمینه مطالبه گری و ارزیابی و تعامل بین این تشکلها با مسئولین اجرایی را فراهم نموده و تا کنون تعدادی از مسئولین در این جلسات نقد وپیشنهادات تشکلها را شنیده و پاسخ داده اند .

ترقی عضویت اعضای تشکلها در کمیته های تخصصی: اقتصادی فرهنگی اجتماعی بانوان جوانان علمی وآمورشی اقشار هنری و توسعه روستایی را مفید و موجب کارامد سازی تشکلها دانست و همکاری عملی انها در پیشبرد اهداف ائتلاف را خواستار شد.

رئیس شورای ائتلاف استان با اشاره به عملکرد شورای شهر، وجود اختلافات را مانع درک مثبت مردم از اقدامات شورا در توسعه و بهبود حکمرانی شهری دانست و تاکید کرد نظارت و مطالبه گری شورای ائتلاف از منتخبین از وظایف جدی و مستمر آن خواهد بود.

در ادامه این جلسه روح الامینی با تشکر از برگزاری این جلسه گفت: مهمترین وظیفه امروز تشکلهای سیاسی اجتماعی کادر سازی از نسل جوان است و شورای ائتلاف برای این برنامه عملی اجرایی دارد که بصورت ازمایشی در استان سمنان اجرا و قرار است در خراسان رضوی نیز برگزار شود و همکاری تشکلها در این رابطه فرصت خوبی برای کادر سازی و جوان سازی تشکلها خواهد بود.

معاون احزاب و تشکل‌های سیاسی شورای ائتلاف رفع مشکلات گرانی ارزاق و مسکن و ایجاد امید در مردم را مهمترین عوامل در مشارکت مردم در انتخابات دانست و فعال شدن تشکلها در ارائه راهکار برای حل این مشکلات را لازمه افزایش سرمایه اجتماعی ائتلاف و کمک به دولت برای غلبه بر مشکلات اعلام داشت .

وی نقش مجلس کارامد و فعال را در ریل گذاری صحیح برای دولت مهم و وظیفه ائتلاف بر این نقش افرینی را از شناخت نیروهای تراز انقلاب و فرستادن انها به مجلس و نظارت بر عملکردشان را خطیر و سخت دانست.

وی سپس به سوالات اعضای جلسه پیرامون راهکارهای مجلس برای حل مشکلات اقتصادی مردم و نحوه پاسخگوکردن منتخبین به مردم، موانع ومشکلات دولت در رفع تورم و مشکل معیشتی مردم انتقاد از عدم تغییر بعضی مدیران اصلاح طلب و کارشکن در امور مردم پاسخ داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.