ابوترابی‌فرد، امام جمعه موقت تهران گفت: آن فرد قانون‌شکن و متخلف هم باید بداند که مسئولان و نیروهای فراجا با او هرگز دشمنی ندارند و او را هم دوست می‌دارند، دغدغه هدایت و سعادت او را دارند و مسئولیت حفاظت از حقوق شهروندان مسئولیت مهم پاسداری از امنیت اجازه نمی دهد که در برابر متخلف بی‌اعتناد عبور کنند و به مسئولیت قانونی خود عمل نکنند.

به گزارش جماران؛ خطیب نماز جمعه تهران گفت: اگر کسی وارد یک پاسگاه می‌شود، باید از رفتار، سخن و برخورد فرماندهی و کارگزاران، احساس کند که به او عشق می‌ورزند و او را دوست دارند و این دوستی و محبت آنان را در این جایگاه و مسئولیت قرار داده است.

 حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی‌فرد در خطبه‌های اول این هفته نماز جمعه در دانشگاه تهران ضمن تبریک به مناسبت ایام میلاد خاتم انبیاء پیامبر عظیم‌الاشان اسلام و حضرت امام جعفر صادق (ع) درباره منشور حکمرانی گفت: فرمان حضرت علی (ع) به مالک اشتر به عنوان یک شخصیت در تراز، یک مدیر لایق، توانمند، شجاع و مدبر این بود که فرمودند: مالک قلب خود را لبریز از محبت به انسان‌ها قرار ده. کسانی که در سرزمین مصر زندگی می‌کنند باید احساس کنند قلب مالک سرشار از محبت نسبت به آنها است.

وی خطاب به مدیران، مسئولان، خادمین، نیروهای نظامی و انتظامی، فرماندهان، درجه‌داران، افسران، سربازان و کارکنان متعهد فراجا گفت: این فرمان علی (ع) به مالک اشتر است اگر کسی وارد یک پاسگاه می‌شود، باید از رفتار و سخن و برخورد فرماندهی و کارگزاران، وی احساس کند که به او عشق می‌ورزند و او را دوست دارند و این دوستی و محبت آنان را در این جایگاه و مسئولیت قرار داده است.

وی اظهار داشت: وقتی فرد با مسئولی روبرو می‌شود و یا وارد اداره ای می‌شود برخورد کارگزاران باید با محبت باشد نه خدای ناکرده سجایای اخلاقی ناشایست و فرد در رفتار او (مدیر) رحمت و محبت و لطف را ببیند.

ابوترابی فرد ادامه داد: آن فرد قانون‌شکن و متخلف هم باید بداند که مسئولان و نیروهای فراجا با او هرگز دشمنی ندارند و او را هم دوست می‌دارند، دغدغه هدایت و سعادت او را دارند و مسئولیت حفاظت از حقوق شهروندان مسئولیت مهم پاسداری از امنیت اجازه نمی دهد که در برابر متخلف بی‌اعتناد عبور کنند و به مسئولیت قانونی خود عمل نکنند.

این خبر در حال تکمیل است…

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.