حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران گفت: صاحب‌نظران عالم و کسانی که مسائل اصلی اقتصادی، فرهنگی و سیاسی کشور را فهم مى کنند و توجه دارند که تورم ریشه در کسری بودجه سالانه کشور دارد و با اصلاح ساختار نظام بودجه‌ریزی می‌ توان در مسیر مهار تورم قدم برداشت وارد عرصه انتخابات شوند.

به گزارش جماران؛ حجت الاسلام و المسلمین ابوترابی‌فرد امروز گفت: هرگاه ساحت حکمرانی در همه سطوح خصوصا سطح بالای از قدرت ساحت عمل و اقدام خردمندان متعهد، کاردان، پاک‌سیرت و پاک‌دست باشد، به توسعه و ارتقای عدالت اجتماعی می‌افزاید و سرمایه اجتماعی و امید افزایش می‌یابد.

وی افزود: صاحب‌نظران عالم و کسانی که مسائل اصلی اقتصادی، فرهنگی و سیاسی کشور را فهم مى کنند و توجه دارند که تورم ریشه در کسری بودجه سالانه کشور دارد و با اصلاح ساختار نظام بودجه‌ریزی می‌ توان در مسیر مهار تورم قدم برداشت وارد عرصه انتخابات شوند.

ابوترابی فرد گفت: چهره‌هایی که توجه دارند باید منابع ملی را پس‌انداز و صندوق ذخایر ارزی را به صندوق قدرتمند تبدیل کرد تا کشور بتواند از این تنگناها عبور کند وارد عرصه انتخابات شوند.

امام جمعه موقت تهران گفت: صاحب نظرانى که می‌دانند با افزایش هزینه‌های جاری و تأمین هزینه‌ها از منابع نامشروع، استقراض از بانک مرکزى و افزایش پایه پولی بر مشکلات کشور افزوده می‌شود و این مسائل را تشخیص می‌دهند براى ورود در این صحنه آماده باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.