«سرگئی شویگو» وزیر دفاع روسیه که به دعوت رسمی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به تهران سفر کرده است، صبح امروز با «علی‌اکبر احمدیان» نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایرنا، وزیر دفاع روسیه و دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان با تأکید بر همکاری تهران - مسکو، دخالت کشورهای فرامنطقه‌ای را بزرگ‌ترین عامل ناامنی و بی‌ثباتی در منطقه‌ دانسته و تاکید کردند: گسترش همکارهای منطقه‌ای برای نیل به امنیت دسته‌جمعی از راه‌های مؤثر خاتمه دادن به دخالت‌های بیگانگان است.

وزیر دفاع فدراسیون روسیه که به دعوت رسمی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح به تهران سفر کرده است، صبح امروز با نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در دیدار ارتشبد «سرگئی شویگو» با «علی‌اکبر احمدیان»، درباره راه‌های گسترش همکارهای جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه و مقابله با تهدیدات مشترک بحث و تبادل نظر شد.

همچنین دو طرف در این دیدار طیف گسترده‌ای از موضوعات مورد علاقه دو کشور در ابعاد دوجانبه، منطقه‌ای، بین المللی و به‌ویژه تحولات حوزه قفقاز را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

در جریان این دیدار، وزیر دفاع روسیه و دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان با تأکید بر گسترش روابط همه‌جانبه میان تهران - مسکو و مبارزه قاطع با تروریسم سازمان‌یافته، دخالت کشورهای فرامنطقه‌ای را بزرگ‌ترین عامل ناامنی و بی‌ثباتی در منطقه‌ ذکر کردند و گسترش همکارهای منطقه‌ای برای نیل به امنیت دسته‌جمعی را از راه‌های مؤثر برای خاتمه دادن به دخالت‌های بیگانگان برشمردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.