حجت‌الاسلام منتظری رئیس دیوان عالی کشور در واکنش به نامه احمد توکلی در خصوص مصوبه مولدسای و آیین‌نامه اجرایی آن گفت: انتظار ما از آقایان این است که حرفی که می‌زنند براساس و مبنای یک منطق باشد آنچه که گفته شده متاسفانه هیچ مبنا و اساس قابل قبولی ندارد نه در آیین‌نامه چنین چیزی هست نه در عمل چنین چیزی بوده البته گله‌مندم از فردی مثل ایشان که صحبتی که می‌کند باید توجه داشته باشد.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایلنا، رئیس دیوان عالی کشور گقت:‌ باب نقد همیشه باز است اگر کسی نقد منصفانه و منطقی دارد همه می‌پذیرند و دستگاه قضایی هم می‌پذیرد اما بی‌مبنا صحبت کردن و شایعه‌پراکنی یکی از مصادیق بین تشویش اذهان عمومی است. امیدواریم خودشان این را اصلاح کنند.

حجت‌الاسلام منتظری رئیس دیوان عالی کشور در واکنش به نامه احمد توکلی در خصوص مصوبه مولدسای و آیین‌نامه اجرایی آن گفت:  انتظار ما از آقایان این است که حرفی که می‌زنند براساس و مبنای یک منطق باشد آنچه که گفته شده متاسفانه هیچ مبنا و اساس قابل قبولی ندارد نه در آیین‌نامه چنین چیزی هست نه در عمل چنین چیزی بوده البته گله‌مندم از فردی مثل ایشان که صحبتی که می‌کند باید توجه داشته باشد.

وی افزود:‌ ما همه طرفدار شفاف‌سازی هستیم و به هر کیفیت و نحوی که ممکن باشد، جلوی ویژه‌خواری‌ها و جلوی فساد باید گرفته شود اما در عین حال صحبت باید مبتنی بر اصول و منطقی باشد که قابل دفاع باشد البته من به ایشان پیام دادم و امیدواریم حرف خود را اصلاح کند.

رئیس دیوان عالی کشور در پاسخ به این سوال که درصد حق‌الزحمه‌ای که در آیین‌نامه آمده برای چیست، گفت: درصدی در‌ آیین‌نامه نیامده است. همه این‌ها در آیین نامه تعریف شده است. با تصور که انسان نمی‌تواند بیاید شایعه‌پراکنی کند. اگر سوال می‌کردند، مراجعه و دقت می‌کردند، پاسخ داده می‌شد من این را قطعا از شخصیتی مثل ایشان بعید می‌دانم اگر دقت می‌کرد چنین حرف یا بیانیه‌ای را صادر نمی‌کرد.

وی گفت: در عین حال باب نقد همیشه باز است اگر کسی نقد منصفانه و منطقی دارد همه می‌پذیرند و دستگاه قضایی هم می‌پذیرد اما بی‌مبنا صحبت کردن و شایعه‌پراکنی یکی از مصادیق بین تشویش اذهان عمومی است. امیدواریم خودشان این را اصلاح کنند.

منتظری در پاسه به این سوال که آیا دستگاه قضا قصد ورود به این مساله را دارد، گفت:‌ امیدواریم با مقدمات انجام شده این مساله اصلاح شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.