عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی نماینده تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس با انتقاد از اینکه هر وزیری که به کمیسیون‌ها فراخوانده می‌شود، ابعاد نظارتی کار خود را برعهده نمی‌گیرد، اظهار داشت: «به من چه مربوط» پذیرفتنی نیست و نباید در تصمیم‌گیری‌های به موقع تأخیر داشته باشیم. همچنین نابسامانی‌ در بهینه‌بخشی دارو، سلامت و تجهیزات لازم است.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایلنا، نماینده تهران با انتقاد از فرافکنی مسئولان تراز بالای کشور عنوان کرد: هر وزیری که به کمیسیون‌ها فراخوانده می‌شود، ابعاد نظارتی کار خود را برعهده نمی‌گیرد؛ «به من چه مربوط» پذیرفتنی نیست!

عبدالحسین روح الامینی نجف آبادی نماینده تهران در نشست علنی امروز (سه‌شنبه ۲۴ مرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس جمهور با اشاره به هشدارهای متعددی که درباره کمبود دارو، شیرخشک و تجهیزات آن و نابسامانی صنعت دارو داده شده است، گفت: لازم است در این خصوص قرارگاه کشوری با مدیریت شخص رئیس جمهور و با حضور اصحاب مدیر جسور و شجاع اداره شود تا شاهد بن‌بست شکنی باشیم چرا که لازم است تصمیمات به هنگام و شجاعانه بگیریم.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس در ادامه با انتقاد از اینکه هر وزیری که به کمیسیون‌ها فراخوانده می‌شود، ابعاد نظارتی کار خود را برعهده نمی‌گیرد، اظهار داشت: «به من چه مربوط» پذیرفتنی نیست و نباید در تصمیم‌گیری‌های به موقع تأخیر داشته باشیم. همچنین نابسامانی‌ در بهینه‌بخشی دارو، سلامت و تجهیزات لازم است.

روح‌الامینی همچنین با انتقاد از فرافکنی مسئولان تراز بالای کشور عنوان کرد: سازمان برنامه و بودجه اشکالات کار را تقصیر مجلس می‌اندازد و سازمانی دیگر آن را برعهده وزارت اقتصاد و دیگری برعهده بانک مرکزی می‌داند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اشاره به وضعیت رنجور صنعت دارو که در تب و تاب بدقولی‌ها قرار دارد، خطاب به رئیس جمهور تذکر داد: تأخیر در تصمیم‌گیری آفت است و باید ترک فعل‌ها را به موقع شناسایی کرد؛ ضمن اینکه امروز تصمیمات معاون و مسئول جز، جواب نمی‌دهد و نمی‌توان کار را با وصله و پینه پیش برد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.