احسان ارکانی عضو کمیسیون اصل نود قانون اساسی گفت: قاعدتاً دلیل این سکوت یا بی‌دردی مدعیان تریبون‌دار درقبال مشکلات مردم یا بی‌خبری و قطع ارتباط با توده مردم است یا بنا به دلایل سیاسی و جناحی و بهره بردن از منافع خاص، جرات و شهامت بیان دردهای مردم و مطالبه گری از دولت و رییس‌جمهور و وزرا را ندارند.

به گزارش جماران، به نقل از خانه ملت، عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه سکوت یا بی‌دردی مدعیان تریبون‌دار در قبال مشکلات مردم یا بی‌خبری و قطع ارتباط با توده مردم است، گفت: تریبون‌داران حامی دولت به دلایل سیاسی و جناحی و بهره بردن از منافع خاص، جرات و شهامت بیان دردهای مردم و مطالبه گری از دولت و رییس‌جمهور و وزرا را ندارند.

احسان ارکانی نماینده مردم نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان جلگه گفت: در هفته جاری که همپای سایر نمایندگان مجلس در حوزه انتخابیه بوده و در شهرها و روستاها بین مردم در حال پیگیری مشکلات آنان از قطعی آب و برق روستاییان گرفته تا نداشتن فضای ورزشی و بیکاری جوانان و مشکل مسکن و آسفالت و معضلات معیشتی کارگران و بازنشستگان و کارمندان و معلمان هستم افسوس می خورم که چرا از تریبون‌داران حامی دولت صدایی برای ملت درنمی آید و اگر هم سر و صدایی دارند هیچ ربطی به مشکلات و مطالبات اصلی مردم نظیر تورم، بیکاری، مسکن، معیشت، سفره مواد غذایی و ... ندارد و آنقدر در فضای مجازی غرق شده‌اند که از فضای واقعی بی اطلاع هستند.

عضو کمیسیون اصل نود قانون اساسی افزود: قاعدتاً دلیل این سکوت یا بی‌دردی مدعیان تریبون‌دار درقبال مشکلات مردم یا بی‌خبری و قطع ارتباط با توده مردم است یا بنا به دلایل سیاسی و جناحی و بهره بردن از منافع خاص، جرات و شهامت بیان دردهای مردم و مطالبه گری از دولت و رییس‌جمهور و وزرا را ندارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.