بیژن نوباوه وطن نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: فیلم گرفتن از پلیس به هنگام انجام وظیفه قانونی‌اش صددرصد جرم است، چرا که پلیس اعمال قانون می‌کند و باید هم این کار را انجام دهد.

به گزارش جماران؛ به نقل از فارس، نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: جرم انگاری فیلم گرفتن و انتشار تصاویر پلیس در حین انجام مأموریت در لایحه عفاف و حجاب دیده شده و این لایحه نیز هم‌اکنون در مجلس در حال بررسی و تصویب است.

بیژن نوباوه وطن نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در باره بحث فیلم برداری از پلیس در حین انجام وظیفه گفت: این اقدامات نتیجه برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات غربی‌ها در مورد جامعه ماست و آن‌ها به دنبال سیاهنمایی برخی مسائل در جامعه ما هستند.

وی افزود: فیلم گرفتن از پلیس به هنگام انجام وظیفه قانونی‌اش صددرصد جرم است، چرا که پلیس اعمال قانون می‌کند و باید هم این کار را انجام دهد.

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: قوه قضائیه به طور مصرح اعلام کرده که درباره برخورد با کسانی که از پلیس به هنگام انجام وظیفه قانونی‌اش فیلم می‌گیرند قانون داریم و می‌توانیم با عوامل اینگونه اقدامات برخورد کنیم که البته باید هم این برخورد‌ها به صورت جدی انجام شود.

نوباوه خاطرنشان کرد: پلیس طبق قانون با متخلف برخورد می‌کند و تاکنون هیچ برخورد اضافی هم با اشخاص نداشته است.

وی افزود: جرم‌انگاری درباره فیلم گرفتن از پلیس درحین انجام وظیفه قانونی‌اش و انتشار تصاویر پلیس در لایحه عفاف و حجاب به طور کامل‌تر از قبل دیده شده و مورد بررسی قرار گرفته که این لایحه هم‌اکنون در مجلس در حال بررسی و تصویب است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.