سردار رضایی جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: دشمن بالاترین مولفه قدرت ملی ما یعنی عفاف و حجاب را بعنوان فتنه جدیدی در پس حادثه سال گذشته تشدید کرده و هدف قرار داده است.

به گزارش جماران؛ جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: ماه محرم یکی از فرصت های طلایی حفظ ارزش های انقلاب اسلامی   و دفاع مقدس است و امید بتوانیم در کنار مردم انقلابی به وظیفه خود عمل کنیم.

سردار قاسم رضایی، در بدو ورود به لرستان گفت: یکی از بالاترین دست آوردهای انقلاب اسلامی برگرفته از عاشورا حسینی؛ انقلاب فرهنگی است و یکی از فتنه های جدید دشمن، تخریب انقلاب فرهنگی و عزت مردم است.

بر نوشته ایرنا، وی گفت:لرستان استانی ولایی و انقلابی بوده که بیش از ۶ هزار و ۵۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است.

سردار رضایی گفت: دشمن بالاترین مولفه قدرت ملی ما یعنی عفاف و حجاب را بعنوان فتنه جدیدی در پس حادثه سال گذشته تشدید کرده و هدف قرار داده است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: خوشبختانه وقتی دیدیم مجموعه مردم به جهت مطالبه قانونی خود به صحنه آمده اند، مجموعه انتظامی کشور مثل سایر مطالبات مردم ، موضوع را در دستور کار خود قرار داده است.

وی گفت: نیروی انتظامی به طور جد در راستای رعایت حقوق شهروندی مردم بر اساس قانون اجرا می کند و هر جرم مشهودی اگر اتفاق بیافتد مجموعه انتظامی مکلف است برابر قانون برخورد و مدیریت کند که مثل بقیه ماموریت ها در این حوزه هم موفق خواهد بود.

مرزهای کشور از امنیتی مطلوب برخوردار هستند

همچنین بر اساس گزارش ایسنا، سردار قاسم رضایی در دیدار با حجت‌الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه شهرستان خرم‌آباد با اشاره به اینکه کشور ایران اسلامی بحول و قوه الهی در امنیت مطلوبی قرار دارد، بیان کرد: بحث مواد مخدر و قاچاق را در مرزهای خشکی و دریایی از جمله جنوب داریم که به امید خداوند متعال با تلاش پلیس و ماموران امنیتی ساماندهی شده و خواهد شد.

جانشین فرمانده انتظامی کل کشور گفت: بحث سرقت که مطالبه جدی مردم است به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد.

این مقام انتظامی افزود: بحث قاچاق و خرید و فروش سلاح و مهمات که ایجاد نامنی می‌کند را در دستور کار داریم که در اولویت کاری کارکنان انتظامی قرار دارد.

وی خاطرنشان کرد: بحث روز که خیلی جدی و مهم است بحث حجاب و عفاف است که به صورت جدی در حال پیگیری و در دستور کار پلیس و دیگر مسئولان قرار دارد.

رضایی یادآور شد: این موضوع در جلسات مکرر با رئیس جمهور و دیگر مسئولان با پیگیرهای لازم در خصوص محله های مختلف مد نظر قرار گرفته است.

وی افزود: پلیس با حمایت و پشتیبانی نمایندگان ولی فقیه، علماء و روحانیون و دیگر مسئولان کشور ان شاءالله امنیت خوبی در کشور برقرار خواهد کرد.

جانشین فرمانده انتظامی کل کشور گفت: بحمدالله لرستان، استانی ولایی و انقلابی است که با تلاش پلیس در این استان امنیت خوبی برقرار شده البته جای کارهای بیشتری دارد که پلیس در این خصوص از هیچ تلاشی فرو گذار نخواهد کرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.