سردار قاسم رضایی جانشین فراجا با بیان اینکه یکی از مولفه های قدرت‌ ما همان عفاف است که بانوان ایران اسلامی دارند و امروز دشمنان در صددند تا این مهم را مورد هجمه قرار دهند، گفت: هر جا ما قدرتی داشته باشیم دشمنان آن را هدف می‌گیرند و فتنه‌ای که اخیرا در کشور ایجاد شد و با بهانه‌ای آن را شروع کردند و متاسفانه بعضی از مزدوران داخلی بر اثر تبلیغات کذایی بر آتش این فتنه دمیدند و ما مطلع هستیم که پول و دلارهای زیادی در این زمینه دریافت کرده اند و عده ای هم احساسی شدند و فریب خوردند که به شدت و برابر قانون با آنان برخورد خواهیم کرد.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایسنا، جانشین فرمانده کل انتظامی کشور، ضمن بیان اینکه عفاف و حجاب زنان از مولفه‌های قدرت ملی جمهوری اسلامی است، گفت: دشمنان ایران اسلامی این موضوع را هدف قرار داده‌اند.

سردار قاسم رضایی در جلسه قرارگاه امام علی (ع) استان فارس که در شهر شیراز برگزار شد، ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای عزیز ایران اسلامی، گفت: اقدامات کارکنان فراجا که توام با "خود را ندیدن" و "با خدا معامله کردن" است، بخشی از مولفه های مکتب حاج قاسم است.

رضایی با اشاره به حوادث و اغتشاشات اخیر در کشور، گفت: همانگونه که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در فرمایشات خود فرمودند، دشمنان ایران قوی و مستقل را نمی توانند بپذیرند و همواره در کشور اقدام به ایجاد تفرقه، فتنه و بی اعتمادسازی می کنند.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور هماهنگی و انسجام بین رهبری و مردم و همچنین تبعیت محض از ولایت فقیه را بالاترین سرمایه در کشور دانست و اضافه کرد: دشمنان همواره در تلاش هستند که این ویژگی مهم را تضعیف کنند ولی ناکام می مانند.

رضایی گفت: البته از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان هر رور فتنه ای را در کشور ایجاد کرده اند و این حوادث و اغتشاشات اخیر نسبت به دهه 60  و اتفاقاتی همچون ترور، جنگ تحمیلی و ... در آن زمان، بسیار ناچیز است.

این مقام انتظامی گفت: با این وجود، دشمنان مسائل و حوادث به وجود آمده در کشور را به گونه ای بزرگ و اغراق آمیز جلوه می دهند و متاسفانه عده ای هم فریب می خورند.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور تصریح کرد: مجموعه انتظامی سازمانی انقلابی است و هوشمندانه عمل می کند و از خود کارنامه درخشانی در آرام بخشی جامعه و خنثی سازی فتنه بجا گذاشته است.

رضایی با اشاره به برخی اظهار نظرهای خواص بی بصیرت در خصوص حوادث اخیر، گفت: این افراد با اظهار نظرهای سخیف خود باید در درگاه الهی و مقابل مردم پاسخگو باشند.

او اضافه کرد: کسانی تکیه به قانون زده اند و بر خلاف قانون حرف می زنند، محرک فتنه ها شدند و با این اظهارنظرها به تک تک کارکنان انتظامی و خانواده های آنان که در این مدت زحمات و تلاش های شبانه روزی زیادی کشیدند، خیانت کردند و این موضوع را حتما مجموعه انتظامی پیگیری می کند.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به موضوع امنیت اخلاقی، افزود: در این خصوص علی رغم همه جوسازی ها به هیچ وجه عقب نشینی نکرده ایم و وظیفه قانونی و شرعی ما این است که با جرم مشهود برخورد کنیم.

سردار رضایی گفت: هر هنجارشکنی که ببینیم اعمال قانون می کنیم و یکی از این موارد کسانی هستند که عفت جامعه را خدشه دار می کنند، البته ممکن است تاکتیک و روش ها اصلاح شود ولی پلیس بر اساس قانون به وظیفه خود در این خصوص عمل خواهد کرد.

 این مقام انتظامی با بیان اینکه اقدامات و عملکرد پلیس استان فارس مجاهدانه است، گفت: مجموعه کار انتظامی در استان فارس چند وجهی است ولی با این وجود با مدیریت میدانی و برنامه ریزی درست، استان فارس یکی از استان های موفق و فعال در کشور است.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور همچنین در بدو ورود به استان فارس، گفت: مجموعه انتظامی و کارکنان آن از مردم و برآمده از انقلاب اسلامی هستند و پلیس در مقابل مردم مهربان است و ملت ایران این سازمان را دوست دارند.

رضایی بیان کرد: ایران اسلامی، کشوری قدرتمند است و پس از انقلاب در حوزه‌های پزشکی، درمانی، رفاهی، تولید و اقتصاد روز به روز در حال توسعه و رشد است و این برای استکبار خوشایند نیست و دیدن ایران قدرتمند برای دشمنان سخت است.

وی افزود: کشورهای اروپایی و غربی عموما به منجلاب و گرفتاری‌هایی از جمله فساد اجتماعی دچار شده اند و وضعیت عفاف و حجاب جامعه ما را نشانه گرفته‌اند تا با نیات شوم و اهداف پلیدشان آن را به چالش بکشند.

جانشین فراجا با بیان اینکه یکی از مولفه های قدرت‌ ما همان عفاف است که بانوان ایران اسلامی دارند و امروز دشمنان در صددند تا این مهم را مورد هجمه قرار دهند، گفت: هر جا ما قدرتی داشته باشیم دشمنان آن را هدف می‌گیرند و فتنه‌ای که اخیرا در کشور ایجاد شد و با بهانه‌ای آن را شروع کردند و متاسفانه بعضی از مزدوران داخلی بر اثر تبلیغات کذایی بر آتش این فتنه دمیدند و ما مطلع هستیم که پول و دلارهای زیادی در این زمینه دریافت کرده اند و عده ای هم احساسی شدند و فریب خوردند که به شدت و برابر قانون با آنان برخورد خواهیم کرد.

رضایی با اشاره به اینکه دشمنان قسم خورده ما هر روز تلاش می‌کنند فتنه ای در ایران اسلامی ایجاد کنند که هر بار شکست می‌خورند، اظهار داشت: مردم ما هوشیار هستند و قدرت کشور ما قدرت همبستگی مردم و رهبری  است.

این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: اغتشاشگران و بر هم زنندگان نظم و امنیت عمومی باید جواب خدا و شهدا را بدهند و خسارت به اموال دولتی و عمومی را پرداخت کنند.

هنجارشکنی برای پلیس قابل تحمل نیست

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه هیچ وقت این ناهنجاری‌هایی که هنجارشکنان ایجاد می‌کنند برای پلیس قابل تحمل نیست، گفت: اعتراضاتی که منجر به آشوب، ناآرامی و خسارت مالی به مردم شود برای پلیس خط قرمز است و با آنان هیچ وقت مماشات و خویشتنداری نمی‌کنیم.

وی با اشاره به اینکه مطلقا این جوسازی‌ها اثری بر تصمیم و اراده پلیس نخواهد داشت، ادامه داد: طبق قانون وظیفه داریم با هر جرم مشهود از جمله خسارت به اموال دولتی و خصوصی و اخلال در آرامش و امنیت جامعه  برخورد قاطع کنیم.

رضایی گفت: خوشبختانه همکاران من در سطح کشور شبانه‌روز عاشقانه خدمت می‌کنند و برای ما تفاوتی ندارد جنگی 8 ساله را بر ایران تحمیل کنند یا فتنه‌هایی مثل ناآرامی‌های اخیر ایجاد کنند، ما در مقابل همه اینها با اقتدار ایستاده و خواهیم ایستاد.

پلیس با مردم مهربان است و مردم این سازمان را دوست دارند

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه پلیس در مقابل مردم مهربان است و مردم این سازمان را دوست دارند، اظهار داشت: در تاریخ سابقه نداشته است که در یک کشور این قدر مردم از پلیس حمایت کنند و همین برای ما کافی است که مردم و رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) از این سازمان رضایت دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.