سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ با گلایه از عدم ورود سازمان‌های متولی در بحث ترویج عفاف و حجاب گفت: در بحث ترویج عفاف و حجاب و در برابر تلاش دشمنان برای مقابله با این فریضه ایستاده‌ایم و با هوچی‌گری و جوسازی و فتنه انگیزی دشمنان و مزدوران آن‌ها عقب نخواهیم نشست. مرگ همیشه برای همسایه نیست، باید بدانیم که موضوع حجاب و عفاف مساله‌ای لازم برای داشتن جامعه‌ای سالم است و همه باید برای رسیدن به جامعه‌ای مطلوب تلاش کنیم.

به گزارش جماران، به نقل از ایسنا، فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه فرآیند رفتار کارکنان در بحث امنیت اخلاقی رصد و اصلاح می‌شود، گفت: موضوع مقابله با بی‌حجابی و بدحجابی موضوعی فرهنگی است که لازم است سایر سازمان ها و نهادهای متولی در این زمینه پای کار بیایند.

سردار حسین رحیمی در جلسه توجیهی کارکنان پلیس امنیت عمومی گفت: دشمنان با همه توان به حجاب و عفاف می‌تازند و همه تلاش خود را به کار بسته‌اند تا فساد و فحشا و بی‌بند و باری را جایگزین آن کنند. این موضوع هم سال‌هاست که وجود داشته و از دیرباز دشمنان اسلام به دنبال حیا و عفاف زدایی از جامعه و مردم بودند تا آنجا که که امام حسین (ع) نیز برای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر به شهادت رسیدند و اهل بیت آن حضرت به اسارت رفتند.

وی افزود: امام حسین (ع) شهید احیای امر به معروف و نهی از منکر است و با قیام و شهادت خود نشان داد که تا پای جان و با همه وجود باید برای اقامه فرایض دینی ایستاد و مجاهدت کرد.

رئیس پلیس پایتخت با اشاره به اینکه ترویج فساد و فحشا و بی‌بند و باری در حقیقت نقطه شروع انحطاط و قهقرای جامعه است، گفت: برای اقامه فریضه امر به معروف و نهی از منکر با نگاه ایجابی پای کار آمده‌ایم و با به‌کارگیری عناصر متعهد و برگزاری کلاس‌های آگاه‌سازی تلاش کردیم که با اقدامات فرهنگی و ایجابی را ضمن انجام وظیفه امر به معروف و نهی از منکر، جامعه هدف خود را از توطئه های دشمنان در بحث حیازدایی و عفاف زدایی آگاه کنیم.

گلایه از عدم ورود سازمان‌های متولی در ترویج عفاف و حجاب

رحیمی با گلایه از عدم ورود سازمان‌های متولی در بحث ترویج عفاف و حجاب گفت: در بحث ترویج عفاف و حجاب و در برابر تلاش دشمنان برای مقابله با این فریضه ایستاده‌ایم و با هوچی‌گری و جوسازی و فتنه انگیزی دشمنان و مزدوران آن‌ها عقب نخواهیم نشست. مرگ همیشه برای همسایه نیست، باید بدانیم که موضوع حجاب و عفاف مساله‌ای لازم برای داشتن جامعه‌ای سالم است و همه باید برای رسیدن به جامعه‌ای مطلوب تلاش کنیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه املای نانوشته غلط ندارد، گفت: در بحث انجام ماموریت‌های انتظامی، ترافیکی و امنیت اخلاقی ممکن است اهمال و قصوری صورت پذیرد. رعایت شان و کرامت شهروندان در همه ماموریت ها لازم و ضروری است. تاکید ما همواره بر رعایت شان همشهریان گرانقدرمان بوده و هست.

وی تصریح کرد: در بررسی‌های صورت گرفته شاهد بودیم که برخی افراد با سناریوی قبلی تلاش کردند که با درگیر شدن با عوامل گشت امنیت اخلاقی این حوزه حساس را به چالش بکشانند.

مقابله با حیا زدایی با اقتدار ادامه دارد

رحیمی با اشاره به اینکه پلیس ماموریت‌های امنیت اخلاقی را با اقتدار برای مقابله با حیازدایی ادامه می‌دهد، گفت: در حوزه دفاع از ارزش‌های اسلامی از جمله عفاف و حجاب مدبرانه، هوشیارانه و متعهدانه پای کار هستیم.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینکه فرآیند رفتار کارکنان در بحث امنیت اخلاقی رصد و اصلاح می‌شود، گفت: موضوع مقابله با بی‌حجابی و بدحجابی موضوعی فرهنگی است که لازم است سایر سازمان ها و نهادهای متولی در این زمینه پای کار بیایند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.