سردار فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بزرگ‌ترین جنگ برنامه‌ریزی‌شده دشمن علیه ایران اسلامی در زمان کرونا شکل گرفت که به بهانه وجود یک ویروس، ۲ سال و نیم مدارس ما را به تعطیلی کشاندند و آموزش‌ها را به بستر فضای مجازی با اینترنت دارای پهنای باند قوی آوردند که این ماجرا باعث دسترسی جوانان و نوجوانان به شبکه‌های متنوع اجتماعی شد، در نتیجه دشمن با استفاده از این فرصت سعی در سم‌پاشی ذهن نسل جدید ما داشت که باز هم این هجمه‌ها به جایی نرسید و شکست خورد.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایسنا، جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: جمهوری اسلامی همواره پیروز میدان مبارزه با غرب و شرق است که این مهم مدیون وجود شهدا و تمسک جستن مردم و مسئولان به شهدا و دفاع از حق است.

سردار «علی فدوی» شامگاه شنبه ۱۰ تیر در مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی مهران که با حضور عموم مردم و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس در محل یادمان نقطه ایثار قلاویزان برگزار شد، اظهار کرد: ایران اسلامی در مسیر حزب خداوند گام برداشته و پیروی و اطاعت جمهوری اسلامی از خداوند و تبعیت از تکالیف دین مبین اسلام موجب کسب پیروزی‌های پی‌درپی ایران عزیز در برابر جهان سلطه به سردمداری آمریکا شده و این پیروزی‌ها را پروردگار نصیب کشور ما کرده است.

 وی گفت: جمهوری اسلامی همواره پیروز میدان مبارزه با غرب و شرق بوده و راز بزرگ جمهوری اسلامی وجود شهدا و تمسک جستن مردم و مسئولان به شهدا و دفاع از حق است، در حالی که در فرهنگ جهان استکبار از جمله آمریکا مفاهیمی چون حق و حقانیت یا شهید و شهادت معنا و جایگاهی ندارد و کشور ما با وجود هجمه‌های سنگین و ناملایمات مخاطره‌آمیز به برکت مقام شامخ شهدا سرپا و مقاوم مانده است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: در جای‌جای کشورمان همواره بزرگداشت یاد و نام شهدا برگزار می شود که مراسم امشب و آزادسازی مهران گرامیداشت ۹۰۰ شهید این روز بزرگ و ماندگار محسوب می شود.

فدوی از شهید به‌عنوان یک معجزه و آیت بزرگ از طرف خداوند یاد و تصریح کرد: شهیدان شافع روز جزا هستند و اکنون نیز نسل جدید با وجود آنکه شهدای انقلاب و دفاع مقدس را ندیده‌اند؛ اما با وجود تفاوت نسلی به شهیدان نزدیک و شهید سلیمانی را یک الگو برای خود قرار داده‌اند و عامل به وصیت شهیدان شده‌اند.

وی با بیان اینکه دشمن سعی داشت در بین نسل جدید ایران اسلامی با فرهنگ ایثار و شهادت و شهیدان، انقطاع نسلی ایجاد کند، تصریح کرد: اما در محور مقاومت و دفاع از حرم که عموماً نسل جدید و دفاع مقدس را ندیده بودند، انتقال نسلی شکل گرفت و این جوانان دنباله‌رو شهیدان دوران جنگ تحمیلی شدند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: بزرگ‌ترین جنگ برنامه‌ریزی‌شده دشمن علیه ایران اسلامی در زمان کرونا شکل گرفت که به بهانه وجود یک ویروس، ۲ سال و نیم مدارس ما را به تعطیلی کشاندند و آموزش‌ها را به بستر فضای مجازی با اینترنت دارای پهنای باند قوی آوردند که این ماجرا باعث دسترسی جوانان و نوجوانان به شبکه‌های متنوع اجتماعی شد، در نتیجه دشمن با استفاده از این فرصت سعی در سم‌پاشی ذهن نسل جدید ما داشت که باز هم این هجمه‌ها به جایی نرسید و شکست خورد.

فدوی تصریح کرد: هرچند دشمن به‌کرات شکست خود در برابر ایران اسلامی را اعتراف کرده؛ اما دنباله‌روهای داخلی و خارجی آنها هنوز امید به پیروزی دارند، در حالی که جمهوری اسلامی اقتدار، عظمت و اراده خود را به جهانیان اثبات کرده است.

وی گفت: هرچند آمریکا از نظر تسلیحات پیشرفته نظامی، تبلیغات رسانه‌ای، نیرو و دیگر عرصه‌های جنگی بسیار قدرتمند و ابرقدرت دنیاست اما به خواست و اراده خداوند همواره مرعوب عظمت ایران اسلامی شده است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: آمریکایی‌ها در جدیدترین اعتراف خود چندی پیش به شکست در برابر ایران در موضوع سوریه اشاره کردند و گفتند آمریکا و تمام جبهه حامیانش در صدد سرنگونی  بشاراسد بودند؛ اما چون خواست و اراده ایران اسلامی حفظ و بقای بشار اسد بود، آمریکا با وجود جنگ‌افزارهای پیشرفته و حمایت کشورهای دیگر شکست خورد و ایران به هدف خود در سوریه دست یافت.

 فدوی ادامه داد: اکنون دشمن با ورود به جنگ نرم فرهنگی، به مصاف عقاید و باورهای جوانان رفته و این بار خانواده‌ها با محوریت بانوان خط پیکان هجمه‌های دشمن جهت اشاعه لاابالی‌گری هستند و ما باید همچون گذشته با اتحاد و انسجام و تکلیف به فرامین الهی در این جنگ نیز پیروز شویم.

 سردار «جمال شاکرمی»، فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام نیز در این مراسم ضمن تبریک سالروز آزادسازی مهران اظهار کرد: آزادسازی مهران متعلق به همه کشور است و حضور بابرکت و آگاهانه همه آحاد مردم و مسئولان که امشب و هم‌زمان با سالگرد عملیات کربلای یک در این مکان جمع شده‌اند، بسیار باارزش و قابل قدردانی است.

 وی با بیان اینکه روح شهدا تجلی‌گر این برنامه است، افزود: تلاش دشمنان ایجاد فاصله بین ما و شهیدان و دفاع مقدس است، اما برنامه باشکوه امشب و این حضور پرشور و خودجوش مردم خواسته‌های شوم دشمنان را مثل همیشه خنثی کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.