سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نفوذی‌ها و خائنان در کشور با احتکار کالا سبب گرانی و فشار اقتصادی به مردم شدند، ولی این نقص نیز به پشتوانه همین ملت ولایت مدار و همت دولت انقلابی بزودی برطرف خواهد شد.

به گزارش جماران؛ باشگاه خبرنگاران نوشت: سردار علی فدوی گفت: یک دهم درصد مردم در حوادث اخیر شرکت کردند که بسیاری از آن‌ها جذب دروغ‌های رسانه‌های معاند شده بودند.

سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم گرامیداشت ۲۵ دی روز حماسه ایثار مردم خوانسار در حسینیه رزمندگان این شهرستان گفت: یک دهم درصد مردم کشور خواسته یا ناخواسته در مسائل پیش آمده اخیر شرکت کردند که بسیاری از آن‌ها جذب دروغ‌های رسانه‌های معاند و بیگانه و فضای مجازی شده و گول خورده بودند.

او افزود: شهرستان‌ها و نقاطی در کشور داشتیم که حتی یک لحظه اسیر این هیاهو‌های کر کننده دشمن نشدند و در فتنه‌های اخیر حضور پیدا نکردند که خوانسار یکی از این شهر‌ها بود.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نفوذی‌ها و خائنان در کشور با احتکار کالا سبب گرانی و فشار اقتصادی به مردم شدند، ولی این نقص نیز به پشتوانه همین ملت ولایت مدار و همت دولت انقلابی بزودی برطرف خواهد شد.

سردار فدوی با اشاره به اینکه در ۴۴ سال اخیر ملت با بصیرت ایران صحنه‌هایی را به تصویر کشیدند که در هیچ جای دنیا نمی‌توان دید گفت: تا وقتی که یاد شهدا در این کشور طنین انداز باشد و مردم با بصیرت کنار ولایت باشند و با تمام توان از کشور و میهن خود دفاع کنند تمام توطئه‌های دشمن ناکام می‌ماند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.