سردار دریادار پاسدار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه میزان طرح جهاد آبرسانی روستایی در خوزستان را زیاد دانست و تصریح کرد: مقرر شده که کل روستاهای خوزستان در این طرح قرار گیرند.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایلنا، جانشین فرمانده کل سپاه تاکید کرد: کل روستاهای خوزستان تحت پوشش جهاد آبرسانی قرار می‌گیرند تا آبرسانی به مردم صورت بگیرد.

سردار دریادار پاسدار علی فدوی در جلسه جهاد آبرسانی روستایی و فاضلاب اهواز گفت: در جلسه امروز دو موضوع بررسی شده که نخستین موضوع مشکلات فاضلاب شهرستان اهواز بود.

وی با بیان اینکه به محض وقوع بارندگی در اهواز، مشکل فاضلاب این شهرستان در رأس خبرها قرار می‌گیرد، اظهار داشت: در خصوص مشکلات فاضلاب اهواز یکسری مشکلات در خصوص تأمین منابع مالی وجود دارد که مقرر شده در تهران جلسه‌ای برگزار شود تا مشکل برطرف شود.

به گفته جانشین فرمانده کل سپاه، هم‌اکنون برای مشکل فاضلاب اهواز در جای جای آن یک جبهه کاری در حال انجام کار است تا مشکل در اسرع وقت برطرف شود.

فدوی ادامه داد: دومین موضوع جلسه امروز جهاد آبرسانی روستایی در خوزستان بود که متولی این کار سپاه خوزستان و قرارگاه کربلا است.

وی میزان طرح جهاد آبرسانی روستایی در خوزستان را زیاد دانست و تصریح کرد: مقرر شده که کل روستاهای خوزستان در این طرح قرار گیرند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.