در دومین روز و اختتامیه مسابقات قهرمانی کشور دوچرخه سواری جاده بانوان که با حضور معاون ورزش و جوانان ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) در مرقد مطهر معمار کبیر انقلاب برگزار می شد، نفرات برتر دو رده سنی جوانان و بزرگسالان در بخش تایم تریل انفرادی مشخص شده و ضمن بالا رفتن از سکوی قهرمانی مدال های خود را دریافت کردند.

به گزارش جماران؛ روز دوم( پایانی) از رقابت های دوچرخه سواری قهرمانی کشور بانوان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان  با حضور سید داود افضلی معاون ورزش و جوانان ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی( ره) و تنی چند از مسئولان فدراسیون دوچرخه سواری و وزارت ورزش و جوانان، همینطور معرفی قهرمانان این دو رده سنی در حرم و مرقد مطهر بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران به پایان رسید.

در دومین روز و اختتامیه مسابقات قهرمانی کشور دوچرخه سواری جاده بانوان که با حضور معاون ورزش و جوانان ستاد بزرگداشت حضرت امام خمینی (ره) در مرقد مطهر معمار کبیر انقلاب برگزار می شد،  نفرات برتر دو رده سنی جوانان و بزرگسالان در بخش تایم تریل انفرادی مشخص شده و ضمن بالا رفتن از سکوی قهرمانی مدال های خود را دریافت کردند. 

.امروز  چهارشنبه ۷/تیرماه /۱۴۰۲ و در دومین روز مسابقات دوچرخه سواری جاده کشور بانوان، رکابزنان در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان در ماده تایم تریل انفرادی به رقابت پرداختند.

 ۱۵ رکابزن مسیر حدود ۱۸  کیلومتری جاده مرقد مطهر امام خمینی را سپری کردند. سمیه یزدانی ملی پوش دوچرخه سواری کشورمان توانست در رده سنی جوانان به مقام نخست ماده تایم تریل انفرادی قهرمانی کشور بانوان دست یابد. در رده سنی بزرگسالان نیز الیکا یوسفی عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص داد. 

نفرات برتر تایم تریل انفرادی که در پیست اختصاصی حرم مطهر حضرت امام خمینی( ره) برگزار شد  به شرح زیر می باشد:

رده سنی جوانان:

نفر اول: سمیه یزدانی از استان تهران

نفر دوم: ریحانه خاتونی از استان آذربایجان شرقی

نفر سوم: ماندانا دهقان از استان البرز

 

رده سنی بزرگسالان:

نفر اول: الیکا یوسفی

نفر دوم: پریسا فیض اللهی

نفر سوم: فاطمه دادگر

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.