این دوره از مسابقات در روزهای ۶ و ۷ تیر ماه از ساعت ۷ الی ۱۳ به منظور توسعه ورزش های همگانی و استفاده از ظرفیت های ورزشی حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار می گردد.

به گزارش جماران، معاون ورزشی ستاد بزرگداشت سالگرد امام خمینی(ره) گفت: این دوره از مسابقات در روزهای ۶ و ۷ تیر ماه از ساعت ۷ الی ۱۳ به منظور توسعه ورزش های همگانی و استفاده از ظرفیت های ورزشی حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار می گردد.

حجت الاسلام والمسلمین افضلی در ادامه دارا بودن امنیت خاص و ویژه در حرم مطهر امام(ره)را یکی دیگر از دلایل استفاده از  فضای معنوی حرم مطهر برای برگزاری این مسابقات ذکر کرد و ادامه داد: با توجه به آسیب ها و خساراتی که این رشته ورزشی پرطرفدار در سطح کشور بواسطه پایین بودن مسائل امنیت جاده ای به همراه داشته است، با هماهنگی و عقد تفاهم نامه با فدراسیون دوچرخه سواری ،مقرر گردید در راستای ارتقاء سلامتی طرفداران این رشته ورزشی و نیز شناسایی بیشتر نسل ورزشکار و جوان جامعه با بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران بخصوص نسل سوم و چهار انقلاب که حضرت امام خمینی(ره)را ملاقات نکرده اند و خاطره مشترکی با امام ندارند،این دوره از مسابقات در فضاهای امن و استاندارد مرقد مطهر امام راحل برگزار گردد.

 

photo_2023-06-27_10-24-50

 

وی در پایان این گفتگو ابراز امیدواری کرد که  روند رو به توسعه استفاده از فضاهای ورزشی حرم با سایر فدراسیون های ورزشی ادامه یابد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.