ران دیسانتیس در این رویداد طی گفتگویی با ایلان ماسک که بیش صد و چهل میلیون دنبال کننده در سراسر جهان دارد ، رسما نامزدی خود را اعلام خواهد کرد. انتظار می رود شامگاه روز بیست و چهارم ویدیویی از اعلام نامزدی وی منتشر شود. همچنین قرار است که روز بیست و پنجم ماه مه کارزار انتخاباتی در میامی فلوریدا برای جمع آوری کمک های مالی برگزار شود.

به گزارش جماران؛ به نقل از ماینیچی، ان بی سی نیوز شاخه خبری شبکه تلویزیونی آمریکایی ان بی سی طی گزارشی اعلام کرد ، ران دیسانتیس چهل و چهار ساله و  فرماندار جمهوری خواه فلوریدا جنوبی بعد از ظهر روز بیست و چهارم ماه مه به وقت شرق آمریکا (‌ساعت هفت صبح به وقت ژاپن ) در رویدادی نامزدی خود برای انتخابات ریاست جمهوری 2024 این کشور اعلام خواهد کرد. ران دیسانتیس یک رقیب بالقوه برای دونالد ترامپ ، هفتاد و شش ساله و رییس جمهور سابق آمریکا ، در انتخابات درون حزبی جمهوری خواهان به شمار می آید. این رویداد با ایلان ماسک مدیر عامل شرکت توییتر برگزار خواهد شد.

2- ران دیسانتیس در این رویداد طی گفتگویی با ایلان ماسک که بیش صد و چهل میلیون دنبال کننده در سراسر جهان دارد ، رسما نامزدی خود را اعلام خواهد کرد. انتظار می رود شامگاه روز بیست و چهارم ویدیویی از اعلام نامزدی وی منتشر شود. همچنین قرار است که روز بیست و پنجم ماه مه کارزار انتخاباتی در میامی فلوریدا برای جمع آوری کمک های مالی برگزار شود.

3- ایلان ماسک نوامبر سال گذشته درباره انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا در توییتی اعلام کرد:«‌ می خواهم از یک نامزد معقول و میانه رو حمایت کنم. امید زیادی به دولت بایدن داشتم ، اما هم اکنون از دولت وی ناامید شدم. » ایلان ماسک در ادامه همین توییت افزود:«‌ در صورت نامزدی ران دیسانتیس از وی حمایت خواهد کرد. »

4- ران دیسانتیس یکی از امیدهای حزب محافظه کار جمهوری خواهان است. ران دیسانتیس پس از خدمت در مجلس نمایندگان آمریکا ، سال 2019 به عنوان فرماندار ایالت فلوریدا انتخاب شد. وی سال 2020 در انتخابات فرمانداری ایالت فلوریدا پیروزی قاطعی را کسب کرد و بار دیگر به عنوان فرماندار انتخاب شده است. تاکنون گذشته از دونالد  ترامپ ،‌ نیکی هیلی پنجاه و یک ساله و نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل متحد و سناتور اسکات پنجاه و هفت ساله نامزدی خود برای انتخابات درون حزبی جمهوری خواهان اعلام کردند. در نظر سنجی های که تا روز نوزدهم ماه مه صورت گرفته است ،‌ دونالد ترامپ با پنجاه و شش و سه دهم درصد بالاترین محبوبیت را در میان حامیان جمهوری خواهان دارد. ران  دیسانتیس با نوزده و چهار دهم درصد در رتبه دوم قرار دارد و انتظار می رود که با اعلام نامزدی ران دیسانتیس میزان محبوبیت وی در میان جمهوری خواهان افزایش یابد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.