رسولی‌نژاد نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه چهار وزیر در نوبت استیضاح قرار دارند، گفت: به رئیس‌جمهور اعلام شده که این چهار وزیر عزل شوند یا استعفا دهند، در غیر این صورت مجلس به وظیفه خود عمل خواهد کرد.

به گزارش جماران؛ به نقل از مهر، نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی بر ضرورت تسریع در معرفی وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد و گفت: چهار وزیر در نوبت استیضاح قرار دارند.

 سیداحمد رسولی‌نژاد ظهر پنج شنبه در آئین گرامیداشت مقام معلم که به مناسبت سالروز شهادت استاد شهید مطهری و هفته گرامیداشت مقام معلم با حضور، محمد فروتن، سرپرست آموزش و پرورش، سرهنگ بیگی جانشین فرماندهی انتظامی، سرپرست شهرداری و اعضای شورای اسلامی شهر، خانواده معظم شهدا، مدیران مدارس، معلمان نمونه و سرآمد و معاونان و کارشناسان آموزش و پرورش دماوند در اردوگاه مصطفی خمینی برگزار شد اظهار داشت: مجلس و دولت یک مجموعه هستیم، اما بدین معنا نیست که پیگیر مطالبات و خواسته‌های مردم نباشیم.

وی با بیان اینکه چهار وزیر در نوبت استیضاح قرار دارند، گفت: به رئیس‌جمهور اعلام شده که این چهار وزیر عزل شوند یا استعفا دهند، در غیر این صورت مجلس به وظیفه خود عمل خواهد کرد.

نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس با اشاره به اینکه اجرای طرح رتبه‌بندی معلمان نارضایتی‌هایی ایجاد کرد، عنوان داشت: طرح رتبه‌بندی معلمان باید به طور دقیق اجرا شود و نباید بین دریافتی شاغلین و بازنشستگان فاصله وجود داشته باشد.

رسولی‌نژاد با تاکید بر اینکه باید روند معرفی و انتخاب وزیر آموزش و پرورش تسریع شود، بیان کرد: توجه به فرهنگیان و مقام معلم نباید در حد شعار باشد. وی تاکید کرد: رئیس جمهور در خصوص انتخاب وزیر اشتباهات گذشته را تکرار نکند، چراکه امروز میدان افراد کارآزموده و توانمند است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.