میرکاظمی رییس سازمان برنامه و بودجه در انتقاد از رییس کمیسیون آموزش مجلس گفت: آقای منادی الف را در قانون می نویسد بعد از دولت توقع دارد که دولت ب را انجام بدهد این نشدنی است ما ملزم به اجرای قانون هستیم.

به گزارش جماران؛ مسعود میرکاظمی رییس سازمان برنامه و  بودجه پس از جلسه امروز هیات دولت گفت: آقای منادی یکی از افرادی است که تشویق به بی قانونی می کند.

میرکاظمی در انتقاد از رییس کمیسیون آموزش مجلس گفت: آقای منادی الف را در قانون می نویسد بعد از دولت توقع دارد که دولت ب را انجام بدهد این نشدنی است ما ملزم به اجرای قانون هستیم.

وی افزود: ما شکایت رسمی خودمان را از آقای منادی به دستگاه های نظارتی انجام داده ایم.

میرکاظمی گفت: رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در رابطه با مساله حقوق فرهنگیان، هم تحریک کننده و هم تشویق کننده به بی انضباطی است.

 

به گزارش جماران؛ دیروز هم سازمان برنامه و بودجه اعلام کرده بود: متأسفانه اظهارات خلاف واقع آقای «علیرضا منادی سفیدان»، و اقدامات تحریک‌آمیز ایشان در سطوح مختلف وزارت آموزش و پرورش و تشویش اذهان معلمان گرامی در سراسر کشور توسط نامبرده، مبنی بر توصیه و اجبار به اقدامات خلاف قانون، قابل رسیدگی و پیگرد قانونی است.

این اظهارات علاوه بر شائبه‌های فراوانی که در سال پایانی مجلس و انتخابات پیش‌روی مجلس شورای اسلامی مبنی بر سوءاستفاده سیاسی و موج سواری بر اعتراضات فرهنگیان و دمیدن بر آتش اعتراضات به حق ایشان ایجاد کرده، موجی از تنش‌ها و اعتراضات معلمان در سراسر کشور را نیز سبب شده و با تشویش اذهان عمومی به نحوی امنیت کشور را در شرایط حساس کنونی به مخاطره افکنده و سوءاستفاده رسانه‌های معاند را به دنبال داشته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.