حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا نماینده سنقردر مجلس تصریح کرد: در شرایطی که رهبر معظم انقلاب به مجلس یازدهم مدال انقلابی گری را عطا فرمودند، باید برای جلوگیری از فضاسازی رسانه ای به خصوص رسانه های معاند که خارج از کشور علیه مجلس موضع گیری می کنند، همه ابعاد و زوایای این موضوع روشن شده و با خاطیان برخورد شود.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایرنا، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، تنویر افکار عمومی درباره دریافت خودروهای شاسی بلند را از هرموضوعی مهمتر عنوان کرد و گفت: هیات رئیسه مجلس در این باره شفاف سازی کند.

حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا درباره شائبه دریافت خودرو شاسی بلند توسط برخی از نمایندگان مجلس و کارکنان قوه مقننه گفت: پس از مسائلی که درباره دریافت خودرو توسط نمایندگان مطرح شد، هیات نظارت بر رفتار نمایندگان به موضوع ورود کرد و بازرسی ریاست جمهوری هم این موضوع را تایید کرده که ضروری است هیات رئیسه مجلس هم برای شفافیت کامل و حفظ آبروی مجلس تمام ابعاد آن را به سمع مردم و نمایندگان برساند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس افزود: اگر برخی از نمایندگان یا کارکنان مجلس خودرو شاسی بلند خارج از ضوابط دریافت کردند، باید اسامی آنها به صورت شفاف بیان شود. چرا که در این شرایط بیان حقایق برای تنویر افکار عمومی از هر موضوعی مهمتر است.

نماینده مردم سنقر در مجلس تصریح کرد: در شرایطی که رهبر معظم انقلاب به مجلس یازدهم مدال انقلابی گری را عطا فرمودند، باید برای جلوگیری از فضاسازی رسانه ای به خصوص رسانه های معاند که خارج از کشور علیه مجلس موضع گیری می کنند، همه ابعاد و زوایای این موضوع روشن شده و با خاطیان برخورد شود.

وی درباره اینکه گفته می شود، برخی از این خودروها در پارکینگ مجلس است، خاطرنشان کرد: در جریان این موضوع نیستم ولی بعید می دانم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.