موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با تأکید بر اینکه دشمن در فکر انتقام از بانوی با هویت ایرانی است که حجاب او را بگیرد، اظهار کرد: در این وقایع بانوان محترم و خواهران بزرگوار ثابت کردند که با ایمان هستند و در عمق جان آنها جا دارد.

به گزارش جماران؛ فارس نوشت: نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با تأکید براینکه دشمن در فکر انتقام از بانوی با هویت ایرانی است که حجاب او را بگیرد، اظهار کرد: در این وقایع بانوان محترم و خواهران بزرگوار ثابت کردند که با ایمان هستند و در عمق جان آنها جا دارد.

حجت الاسلام موسوی فرد، نماینده ولی فقیه در خوزستان در خطبه های بعداز اقامه نماز عید سعید فطر در اهواز با اشاره به آیه ۱۷۷ سوره بقره، اظهار کرد: بنا به تعبیر علامه طباطبایی(ره)، جامع همه ویژگی های بندگان صالح خداوند متعال است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با بیان اینکه تحقق همه ویژگی های آیه ۱۷۷ سوره بقره در انسان سبب کامل شدن ایمان او می شود، ادامه داد:"ایمان به خداوند پیامبران و اهل بیت(ع)"، "ایمان به غیب" و "خدمت به مردم" که در کنار اطاعت و ایمان به خداوند متعال و اهل بیت(ع)، خدمت خالصانه به مردم است.

امام جمعه اهواز با اشاره به "مراقبت ویژه، صبر و ایستادگی در مسیر" به عنوان چهارمین ویژگی بندگان صالح خداوند متعال، خاطرنشان کرد: توفیق تزکیه نفس جایزه ویژه خداوند متعال در یک ماه عبادت و بندگی ماه مبارک رمضان است. در طبیعت درخت و گیاهی شاداب تر است که ریشه آن سالم تر و قوی تر باشد، در ساختمان سازی پایه ها و ستون استحکام ساختمان به آن بستگی دارد و در فرهنگ ناب اسلامی آنگاه عید و شادی اعلام شده است که ریشه های روحی، معنوی و فکر خود را از آفات و آسیب ها حفظ کند و در طهارت آنها گام بردارد.

موسوی فرد تأکید کرد: مانور بزرگ انقلابیون در استان خوزستان روز پنج شنبه در اهواز است که کل استان خوزستان در این مانور شرکت کنید و عظمت و شوکت انقلاب را به رخ دشمنان نشان دهید و برای تقویت بنیه اعتقادی انقلاب مهم است.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با تأکید بر اینکه دشمن در فکر انتقام از بانوی با هویت ایرانی است که حجاب او را بگیرد، اظهار کرد: در این وقایع بانوان محترم و خواهران بزرگوار ثابت کردند که با ایمان هستند و در عمق جان آنها جا دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.