بهادری جهرمی سخنگوی دولت بیان کرد: عدالت محوری در افزایش حقوق‌ها و افزایش پلکانی حقوق کارکنان دولت به نفع افرادی که حقوق کمتری می‌گیرند، از دیگر ویژگی‌های لایحه بودجه ۱۴۰۲ است که البته تا این لحظه مجلس شورای اسلامی با آن موافقت نکرده است.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایلنا، بهادری جهرمی گفت: جهت‌گیری دولت سیزدهم در مورد بودجه، دیدن منابع واقعی و در نظر گرفتن مصارف ضروری بود تا منجر به ایجاد تورم نشود.

شب گذشته علی بهادری جهرمی (سخنگوی دولت سیزدهم) با حضور در برنامه تلویزیونی «صف اول» سیمای جمهوری اسلامی ایران به خدمات دولت سیزدهم در مهار تورم و بیمه کردن افراد فقیر جامعه اشاره کرد.

وی با اشاره به مشکل تورم در لایحه بودجه سال جدید گفت: از مسائل اساسی کشور ما در سال‌های گذشته، ناترازی بودجه سنواتی کشور بوده که منجر به خلق پول و در نتیجه تورم می‌شود. جهت‌گیری دولت سیزدهم در مورد بودجه، دیدن منابع واقعی و در نظر گرفتن مصارف ضروری بود تا منجر به ایجاد تورم نشود.

بهادری جهرمی تصریح کرد: عدالت محوری در افزایش حقوق‌ها و افزایش پلکانی حقوق کارکنان دولت به نفع افرادی که حقوق کمتری می‌گیرند، از دیگر ویژگی‌های لایحه بودجه ۱۴۰۲ است که البته تا این لحظه مجلس شورای اسلامی با آن موافقت نکرده است.

 

بهادری جهرمی

 

سخنگوی دولت در مورد اقدامات دولت یازدهم در حوزه سلامت گفت: در حوزه سلامت مدیریت موفق بحران کرونا با همکاری مردم انجام شد. نسخه نویسی الکترونیکی، اجرای طرح دارویار، دستیابی به روش ژن‌درمانی برای درمان سرطان خون، بیمه حدود ۶ میلیون نفر از دهک‌های پایین جامعه، تحت پوشش قرار گرفتن برخی بیماری‌ها مانند ناباروری و برخی از داروها مانند داروی بیماران اس‌ام‌ای، ازجمله دیگر اقدامات دولت در حوزه بهداشت و سلامت بوده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.