رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در نشست جنبش عدم تعهد که در باکو برگزار می‌شود، در جمع خبرنگاران مدعی شد: ما شاهد تغییرات نگران‌کننده‌ای در فعالیت‌های هسته‌ای ایران در برخی نقاط هستیم. آژانس باید به این نقاط دسترسی مستقیم داشته باشد تا وضعیت موجود را بررسی کند و تردیدهایی را که اخیرا افزایش پیدا کرده را برطرف کند. این موضوع در دیدار ما با همکاران ایرانی‌مان هم مورد تاکید قرار گرفت.

به گزارش جماران؛ مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در جمع خبرنگاران بر لزوم حفظ ارتباط با ایران در «بالاترین سطح» تاکید کرد.

ایسنا به نقل از خبرگزاری ترند نوشت؛ رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی در نشست جنبش عدم تعهد که در باکو برگزار می‌شود، در جمع خبرنگاران گفت که حفظ ارتباط و گفت‌وگو با ایران در عالی‌ترین سطح برای آژانس بسیار حائز اهمیت است.

بنابر گزارش ترند، گروسی مدعی شد: ما شاهد تغییرات نگران‌کننده‌ای در فعالیت‌های هسته‌ای ایران در برخی نقاط هستیم. آژانس باید به این نقاط دسترسی مستقیم داشته باشد تا وضعیت موجود را بررسی کند و تردیدهایی را که اخیرا افزایش پیدا کرده را برطرف کند. این موضوع در دیدار ما با همکاران ایرانی‌مان هم مورد تاکید قرار گرفت.

اظهارات گروسی در پی درز یافتن اطلاعاتی از گزارش فصلی آژانس درباره برنامه هسته‌ای ایران در رسانه‌های خارجی مطرح می‌شود. خبرگزاری رویترز  مدعی شد که طبق اطلاعات موجود در این گزارش، ذخایر اورانیوم غنی‌سازی شده ایران به ۱۸ برابر حد تعیین شده در برجام رسیده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.