طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان گفت: ما در شورای نگهبان کارت زرد و قرمز و چیزهایی از این موارد نداریم و اساسا قانون چنین چیزی را پیش بینی نکرده است. به نظر می‌رسد این موضوع و خبری که نقل کردید برداشت و تحلیل رسانه ای است و ارتباطی به شورای نگهبان ندارد.

به گزارش جماران؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، سخنگوی شورای نگهبان گفت: ما در شورای نگهبان کارت زرد و قرمز و چیزهایی از این موارد نداریم و اساسا قانون چنین چیزی را پیش بینی نکرده است.

طحان نظیف خبری مبنی بر "کارت زرد شورا به برخی نمایندگان مجلس" را تکذیب کرد و گفت: این خبر تحلیل رسانه‌ای است و ارتباطی به شورای نگهبان ندارد.

سخنگوی شورای نگهبان گفت: ما در شورای نگهبان کارت زرد و قرمز و چیزهایی از این موارد نداریم و اساسا قانون چنین چیزی را پیش بینی نکرده است. به نظر می‌رسد این موضوع و خبری که نقل کردید برداشت و تحلیل رسانه ای است و ارتباطی به شورای نگهبان ندارد.

وی خاطرنشان کرد: بحث بررسی صلاحیت ها در زمان انتخابات است و الان هم یکسال تا انتخابات فرصت باقی مانده اما ظاهرا برخی برای انتخابات عجله دارند.

سخنگوی شورای نگهبان با تاکید بر اینکه شورای نگهبان با جمع شورایی خود در زمان انتخابات بررسی صلاحیت ها را انجام می‌دهند، گفت: شورای نگهبان در شرایط فعلی متمرکز بر مصوبات است و در خصوص بحث انتخابات اقدامی انجام نمی‌دهد.

طحان نظیف تاکید کرد: ما سعی‌مان بر این است که در زمان انتخابات هم اگر گزارش‌هایی دریافت می‌کنیم آنها را با خود افراد مطرح و نکات و دفاعیه افراد را دریافت کنیم که معمولا این اقدام شورا با تشکر و تقدیر و استقبال افراد همراه می‌شود. لذا بحث کارت زرد و تذکر اینها اصلا مطرح نبوده و نیست.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.