ماکرون رئیس جمهور فرانسه مدعی شد که تهدیدات ایران فراتر از محدوده غرب آسیا رفته و باید شیوه مقابله با ایران در جهان تغییر کند و باید بدین منظور بطور سازمان یافته عمل کنیم.

به گزارش جماران؛ به نقل از تسنیم، رئیس جمهور فرانسه در سخنانی مدعی شد که تهدیدات ایران فراتر از محدوده غرب آسیا رفته و باید شیوه مقابله با ایران در جهان تغییر کند.

امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه که به منظور شرکت در نشست آب و هوایی COP27 در شرم الشیخ مصر قرار دارد، در مصاحبه با الحدث ادعاهای بی‌اساس و واهی درباره ایران مطرح کرد.

ماکرون در این گفتگو مدعی شد که تهدیدات ایران فراتر از محدوده غرب آسیا رفته و باید شیوه مقابله با ایران در جهان تغییر کند و باید بدین منظور بطور سازمان یافته عمل کنیم.

وی همچنین گفت که اتحادیه اروپا باید درباره تحریم‌ها سپاه پاسداران ایران تصمیم گیری کند.

پیش از این نشریه اشپیگل مدعی شده بود آلمان و هشت کشور دیگر اروپایی در نظر دارند چند شخص و نهاد ایرانی را در حمایت از ناآرامی‌های اخیر تحریم کنند.

اشپیگل نوشته بود بسته‌ای شامل 31 پیشنهاد روز چهارشنبه در بروکسل با هدف تحریم اشخاص و نهادهای مرتبط با بخش امنیت در ایران مطرح شده است.

این نشریه با طرح این موضوع که بسته تحریمی مذکور شامل مسدود کردن دارایی‌ها و منع مسافرت خواهد بود، اضافه کرد شانس بالایی وجود دارد که بسته پیشنهادی فوق در نشست بعدی وزرای خارجه اتحادیه اروپا (14 نوامبر/23 آبان) به تصویب برسد

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.