تسنیم نوشت: ده‌ها نفر از مردم غروب امروز در بلوار کشاورز تهران در اعتراض به درگذشت خانم مهسا امینی تجمع کرده و شعارهای اعتراضی سر دادند. برخی گزارشها حاکیست که تجمع مشابهی در مشهد نیز انجام شده است.

به گزارش جماران؛ ایسنا نوشت: تعدادی از شهروندان تهرانی در اعتراض به عملکرد گشت‌ ارشاد و درگذشت مهسا امینی تجمعی را در خیابان حجاب برگزار کردند.

در این تجمع که با انتقاد نسبت به نوع عملکرد برخی گشت های ارشاد همراه بود ، از سوی برخی تجمع کنندگان شعارهای ساختار شکنانه سر داده شد.

 

تسنیم: تجمع در بلوار کشاورز تهران در اعتراض به درگذشت مهسا امینی

ده‌ها نفر از مردم غروب امروز در بلوار کشاورز تهران در اعتراض به درگذشت خانم مهسا امینی تجمع کرده و شعارهای اعتراضی سر دادند. 

این تجمع حدود یک ساعت به طول انجامید و نهایتاً با حضور پلیس مردم متفرق شدند. برخی گزارشها حاکیست که تجمع مشابهی در مشهد نیز انجام شده است. 

درگذشت خانم مهسا امینی موجب تاثر مردم شده است. مردم انتظار دارند که به این موضوع به دقت رسیدگی و علت درگذشت به صورت شفاف شود.

 

photo_2022-09-19_21-49-42

 

گزارش فارس از تجمع اعتراضی در خیابان حجاب تهران

فارس نوشت: امروز تجمعی در محدوده خیابان حجاب و بلوارکشاورز تهران برگزار شد. 

هسته مرکزی این تجمع از ساعت ۵ بعدازظهر با حدود ۵۰ نفر در تقاطع خیابان وصال آغاز شد. این افراد بعضا کشف حجاب کرده و شعارهایی علیه جمهوری اسلامی و مسئولان سردادند. 

خبرنگار فارس از آتش زدن چند سطل زباله و سنگ‌پرانی به ماشین پلیس توسط تجمع‌کنندگان گزارش می‌دهد. با گذشت حدود یک ساعت از حضور این افراد که منجر به ترافیک سنگین در محدوده بلوار کشاورز شده بود، یگان ویژه با گشت موتوری وارد صحنه شد و با استفاده از باتوم و گاز اشک‌آور افراد را متفرق کرد.

خبرنگاران فارس جمعیت معترضان را در ساعت ۱۹ حداکثر بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ نفر در دسته‌های ۳۰ تا ۴۰ نفره تخمین می‌زنند. پلیس چندنفر را بازداشت کرده و اینترنت موبایل در این محدوده ضعیف شده و ترافیک بسیارسنگین است.

به مرور برخی نیروهای لباس شخصی هم وارد صحنه شدند، به نحوی که تعداد نیروهای پلیس و لباس شخصی‌ها و مردمی که نظاره‌گر هستند، چندین برابر تجمع‌کنندگان است.

 

 گزارش خبرگزاری دولت از برپایی تجمع اعتراضی در برخی نقاط تهران: پایتخت آرام است 

ایرنا نوشت:

جمعی از مردم تهران عصر دوشنبه در برخی خیابان‌های پایتخت در اعتراض به درگذشت مهسا امینی دست به تجمع زدند.

 این تجمعات ۲۰۰ - ۳۰۰ نفره در محدوده خیابان‌های بلوار کشاورز، وصال و میدان ولی عصر برگزار و سبب ترافیک در حرکت خودروهای عبوری شد.

تعدادی از تجمع کنندگان شعارهای ساختارشکنانه سر دادند و برخی افراد حاضر در این تجمع نیز دست به تخریب اموال عمومی زده و به خودرو نیروهای پلیس فراجا حمله کردند که باعث صدمه به این خودروها شدند.

نیروهای فراجا نیز در واکنش به این رفتار ساختارشکنانه برخی معترضان، با کمترین درگیری، به متفرق کردن تجمع کنندگان پرداختند.

در حال حاضر اوضاع در همه نقاط پایتخت آرام است.

حجم ویدیو: 3.33M | مدت زمان ویدیو: 00:00:53
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
10 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.