مقامات امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی در نامه به بایدن مدعی شدند که احیای توافق هسته ای علیه امنیت این رژیم و آمریکا است.

به گزارش جماران؛ بیش از پنج‌ هزار مقام امنیتی و نظامی کنونی و سابق رژیم صهیونیستی در نامه سرگشاده‌ای به جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا خواستار خودداری وی از امضای توافق هسته‌ای با ایران شدند.

ایرنا به نقل از اورشلیم پست نوشت: مقامات امنیتی و نظامی رژیم صهیونیستی در نامه به بایدن مدعی شدند که احیای توافق هسته ای علیه امنیت این رژیم و آمریکا است.

در ادامه ادعاهای مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی آمده است: احیای توافق هسته‌ای زمینه قانونی را برای دستیابی ایران به تسلیحات اتمی تا سال ۲۰۳۱ فراهم می کند و هیچ ابزاری برای جلوگیری از آن در اختیار امضاکنندگان قرار نمی‌دهد.

سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری اسلامی ایران هفته گذشته تاکید کرد که سلاح هسته‌ای در دکترین دفاعی ایران جایگاهی ندارد.  

امضاکنندگان نامه، احیای توافق هسته ای را باعث آزاد شدن دارایی‌های ایران در خارج از کشور دانستند و مدعی شدند که آزاد شدن دارایی‌های ایران موجب افزایش قدرت بازیگری ایران در منطقه و بی ثباتی آن خواهد شد.

مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی، امضای توافق هسته‌ای با ایران را عامل افزایش رقابت‌های تسلیحاتی و تلاش کشورهای رقیب ایران مثل عربستان و مصر برای دستیابی به سلاح اتمی ارزیابی کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.