علیرضا سلیمی عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه روز گذشته هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه هیات رییسه مجلس با به جریان افتادن استیضاح فاطمی امین وزیر صنعت، معدن، تجارت موافقت شد.

به گزارش جماران؛ به نقل از ایرنا، عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: طبق آیین نامه داخلی با موافقت هیات رییسه، استیضاح فاطمی امین در مجلس به جریان افتاده و به کمیسیون تخصصی ارجاع شده است.

علیرضا سلیمی با اشاره به جلسه روز گذشته هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه هیات رییسه مجلس با به جریان افتادن استیضاح فاطمی امین وزیر صنعت، معدن، تجارت موافقت شد.

نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی گفت: طبق ایین نامه داخلی مجلس با موافقت هیات رییسه استیضاح وزرا به کمیسیون مربوطه ارسال می‌شود و وزیر و نمایندگان ۱۰ روز فرصت دارند در مورد موضوعات استیضاح بحث و گفت و گو کنند در صورتی که تعداد امضاهای استیضاح کاهش پیدا کند، استیضاح از دستور کار مجلس خارج خواهد شد.

وی ادامه داد: در غیر این صورت بعد از ۱۰ روز استیضاح در صحن علنی مجلس اعلام وصول خواهد شد و وزیر به مدت یک هفته فرصت دارد تا در صحن علنی مجلس برای بررسی استیضاح حضور یابد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.