سیدنظام الدین موسوی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با بیان این که هم اکنون درخواست های مختلفی برای استیضاح برخی وزرا به هئیت رئیسه ارسال شده است گفت: در جلسه امروز و براساس مباحثاتی که مطرح شد و نیز طبق زمان بندی ثبت درخواست ها برای استیضاح، طرح استیضاح آقای فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام وصول و برای بررسی به کمیسیون تخصصی آن ارسال شد.

به گزارش جماران؛ به نقل از خانه ملت، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس از اعلام وصول نخستین طرح استیضاح وزیر دولت سیزدهم در مجلس خبر داد و گفت: بعد از بررسی های مختلف، طرح استیضاح وزیر صمت اعلام وصول و برای بررسی به کمیسیون تخصصی ارسال شد.

سیدنظام الدین موسوی در تشریح جزئیات جلسه امروز هیئت رئیسه مجلس گفت: در این جلسه تقویم دستورکارهای 3 ماهه مجلس بررسی و براین اساس مسائل اساسی که در این مدت در دستورکار مجلس خواهد بود مشخص شد. 

وی افزود: در این جلسه همچنین مکاتبات و دیدگاه های برخی نمایندگان درباره نحوه قرعه کشی نطق ها، تذکرات و اخطارهای روزانه در صحن علنی مجلس نیز بررسی و تصمیم ‌گیری شد.

موسوی با بیان این که هم اکنون درخواست های مختلفی برای استیضاح برخی وزرا به هئیت رئیسه ارسال شده است گفت: در جلسه امروز و براساس مباحثاتی که مطرح شد و نیز طبق زمان بندی ثبت درخواست ها برای استیضاح، طرح استیضاح آقای فاطمی امین وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام وصول و برای بررسی به کمیسیون تخصصی آن ارسال شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.